مدافع چلسی از رئال مادرید دور شد

مدافع چلسی از رئال مادرید دور شد

پایگاه خبری فوتبالی - ریس جیمز مدافع چلسی و یکی از ستارگان آینده دار فوتبال بریتانیا در آستانه تمدید قراردادش با آبی پوشان لندنی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تایمز گزارش داده است که مذاکرات باشگاه چلسی و ملی پوش انگلیسی برای تمدید قرارداد در مراحل پیشرفته ای قرار دارد. این مدافع 22 ساله  هر چند که بازیکن فیکس تیمش است اما دستمزدی کمتر از سایر هم تیمی هایش دریافت می کند و همین مسئله باعث شده بود تا شایعاتی در مورد جدا شدنش وجود داشته باشد. رئال مادرید و منچسترسیتی دو باشگاهی بودند که با دقت اتفاقات پیرامون ریس جیمز را دنبال می کردند تا اگر این بازیکن قراردادش را تمدید نکرد، به سراغش بروند اما به نظر می رسد که ابی پوشان لندنی موفق به حفظ این بازیکن و تمدید قراردادش شده اند.

از طرفی چلسی روی تمدید قرارداد میسون مونت نیز کار می کند. هافبک انگلیسی نیز کمتر از دو سال دیگر قرارداد دارد و هدفش مثل جیمز این است که دستمزد بیشتری در مقایسه با نقش خود در تیم دریافت کند. بدین ترتیب پس از تمدید قرارداد آرماندو برویا به نظر می رسد که به زودی قراردادهای جیمز و مونت نیز تمدید خواهد شد.

رئال مادرید با توجه به بالا رفتن سن کارواخال به دنبال جانشین برایش می گشت که ریس جیمز یکی از اصلی ترین گزینه هایشان بود.

4125