کورس قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین ثانیه ادامه خواهد داشت

کورس قهرمانی در لیگ برتر تا آخرین ثانیه ادامه خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی مدعی است که رقابت با لیورپول بر سر عنوان قهرمانی تا آخرین ثانیه ادامه خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول از چهارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در استادیوم اتحاد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند. این نتیجه باعث شد تا اختلاف یک امتیازی دو تیم در جدول باقی بماند. 

به نقل از دیلی میرور، دی بروین راجع به کورس قهرمانی داغ با شاگردان یورگن کلوپ گفت: "فکر می‌کنم رقابت قهرمانی تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت. حتی اگر در بازی یک شنبه می‌بردیم و یا شکست می‌خوردیم، نظرم همین بود. ما از کیفیت بالای لیورپول آگاهیم و می‌دانیم که تا آخرین روز ما را اذیت خواهند کرد. وقتی یک بازی بزرگ برگزار شود، مردم بیشتری آن را می‌بینند، اما من دلم می‌خواهد برنده شوم. از اتمسفر استادیوم در روز یک شنبه بسیار لذت بردم و فکر می‌کنم تیم ما از هر نظر بسیار خوب بود. در این لحظه شاید کمی بابت بازی افسوس بخورم، زیرا به نظرم ما کمی از لیورپول بهتر بودیم و می‌توانستیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. البته لیورپول هم موقعیت‌های خوبی خلق کرد."

4416