پیش بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ امتیازهایی واجب‌تر از نان شب!

پیش بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ امتیازهایی واجب‌تر از نان شب!

پایگاه خبری فوتبالی- لیگ برتر فوتبال بانوان پس از وقفه‌ای یک ماهه، در سال جدید از سرگرفته خواهد شد و در مهم‌ترین بازی سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از امروز با برگزاری چهار دیدار همزمان، وارد هفته چهاردهم خود خواهد شد.

این درحالی است که مسابقات هفته‌های اخیر جام کوثر تحت تأثیر ماه مبارک رمضان قرار گرفته و باید بازی‌ها بعد از اذان مغرب و در ورزشگاه‌های دارای نور استاندارد برگزار شود که شرایط میزبانی چندین تیم را دسخوش تغییر کرده است.


سپاهان اصفهان-شهرداری سیرجان/ مانع زرد بر سر جاده قهرمانی

تیم فوتبال زنان سپاهان که در دیدار با هیأت البرز نخستین میزبانی تاریخ خود را در ورزشگاه نقش‌جهان تجربه کرد، حال در تجربه دوم از ساعت 20:10 امشب به مصاف صدرنشین لیگ می‌رود. شاگردان بیان محمودی که در رده سوم حضور دارند، با روحیه بالایی پا به زمین می‌گذارند و امیدوارند به روند نباختن‌های سیرجانی‌ها پایان دهند. شهرداری سیرجان نیز که عنوان صدرنشین لیگ را یدک می‌کشد، برای حفظ رکوردها و تداوم صدرنشینی به دنبال کسب 3 امتیاز بازیست. شاگردان مریم جهان‌نجاتی در بازی رفت با نتیجه 2-0 سپاهان را شکست دادند و امیدوارند دوباره طعم برد مقابل رقیب مستقیم خود را بچشند. قضاوت این بازی حساس به عهده‌ی مهسا قربانی است.


کیان نیشابور-ذوب آهن اصفهان/ تقابل گاندوها با دختران سرزمین فیروزه

این دیدار از ساعت 20:00 امشب و با قضاوت سلطنت نوروزی برگزار خواهد شد. کیانی‌ها که در بازی رفت با چهار گل مقابل ذوب آهن شکست خوردند، در اندیشه آن هستند تا با بهره از امتیاز این بازی خانگی و رشدی که در طول چند ماه اخیر در لیگ داشته اند، از شاگردان سمیه شهبازی امتیاز بگیرند. کیان با 9 امتیاز در رده نهم حضور دارد و ذوب آهن با 22 امتیاز، چهارم است. حال باید دید تقابل دو تیمی که هردو هفته سیزدهم را با باخت پشت سرگذاشته‌اند در پایان با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد و بازیکنان در سال جدید به چه میزان از آمادگی رسیده‌اند؟

همیاری آذربایجان غربی-ملوان بندرانزلی/ جنگ بر سر 3 امتیاز!

این دیدار از ساعت 20:20 امشب در ورزشگاه تختی ارومیه و با قضاوت سرور ساعدی برگزار خواهد شد. همیاری، سال 1400 را با باخت مقابل زارع باتری به پایان رساند و انگیزه‌های زیادی برای حضور قدرتمند در سال جدید دارد. دختران ارومیه‌ای با 8 امتیاز در رده دهم قرار گرفته‌اند و برای فرار از مناطق قرمز جدول نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند. در سوی مقابل قوی سپید انزلی در هفته سیزدهم مقابل ذوب آهن برنده از زمین بیرون آمد و اکنون با 20 امتیاز در ترافیک میان جدول و رده هفتم حضور دارد. شاگردان معصومه جهان‌چی، برای بازگشت به بالای جدول به چیزی جز 3 امتیاز فکر نمی‌کنند و نیاز هردو تیم به امتیاز کامل بازی، نوید بازی جذابی به هواداران می‌دهد.

ملی‌ پوشان شهرکرد-زارع باتری سنندج/ بالاتر از سیاهی رنگی نیست!

این دیدار از ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه شهدای دانش آموز شهرکرد و با قضاوت سحر بی‌باک برگزار خواهد شد. تیم ملی پوشان در هفته سیزدهم متحمل باخت 18-1 مقابل شهرداری سیرجان شد تا تعطیلات نوروزی تلخی را پشت سر بگذارد. نماینده چهارمحال و بختیاری با حضور در انتهای جدول و 88 گل خورده، چهره یک تیم سقوط کرده را به خود گرفته و بعید به نظر می‌رسد که شاگردان فاطمه صادقی کار سختی مقابل این تیم داشته باشند. زارع باتری با 22 امتیاز در رده پنجم حضور دارد و امیدوار است امشب هم نتیجه 7-0 دیدار رفت را مقابل ملی پوشان تکرار کند.

پالایش گاز ایلام-نماینده البرز/ 3 امتیاز و دیگر هیچ!

این بازی برخلاف چهار دیدار قبل، روز پنج شنبه و از ساعت 20:20 به قضاوت فاطمه نصیری در ورزشگاه عدالت ایلام برگزار خواهد شد. پالایشی‌ها در هفته سیزدهم برد پرگلی مقابل کیان نیشابور کسب کردند و امید زیادی به حفظ این روند خوب در سال جدید دارند. شاگردان ندا عزیزپور اکنون با 15 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. در سوی مقابل هیأت البرز در دو دیدار اخیر مقابل خاتون و سپاهان شکست خورد و از بالای جدول فاصله گرفت. شاگردان پرستو کرمی با 20 امتیاز در رده ششم اند و در تلاش اند تا نتیجه پیروزی بخش 2-0 بازی رفت را مقابل پالایش، دوباره تکرار کنند.

شایان ذکر است که طبق برنامه پیشین سازمان لیگ، در هفته چهاردهم تیم خاتون بم میزبان سارگل بوشهر بود اما به دلیل دو غیبت غیرموجه تیم بوشهری در بازی‌های رسمی و سقوط انضباطی به لیگ دسته دوم، این دیدار لغو شد و امتیازات آن به تیم بم اختصاص خواهد یافت.

1377