مشورت سران بارسلونا با آلوز در راه جذب دو ستاره برزیلی آژاکس و لیدز

مشورت سران بارسلونا با آلوز در راه جذب دو ستاره برزیلی آژاکس و لیدز

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مقامات باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال جذب و به خدمت گرفتن ستاره برزیلی خط حمله باشگاه هلندی آژاکس آمستردام می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، دنی آلوز، مدافع با سابقه تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره با تجربه خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌گوید که با مدیران و مسئولان ارشد این تیم کاتالانی در ارتباط با ماجرای علاقه کاتالان‌ها به در اختیار گرفتن آنتونی ماتئوس دوس سانتوس، ستاره خط حمله آژاکس آمستردام هلند یک‌سری صحبت‌ها انجام داده است. بازیکن با تجربه و ملی‌پوش برزیلی کاتالان‌ها در این رابطه چنین می‌گوید: "من به کسی فشار نیاوردم، اما در مورد آنتونی صحبت کرده‌ام. بله، اگر از من در مورد بازیکنان بپرسند، من از دیدگاه خودم صحبت می‌کنم. زمانی که آنتونی برای سائوپائولو بازی می‌کرد، هواداران به شدت از او انتقاد کردند. من گفتم خدای من! آن‌ها چه کار می‌کنند... او بهترین بازیکن سائوپائولو بود؛ سپس با آژاکس هلند قرارداد بست. جایی که نشان داد چقدر عالی است. مردم برزیل شگفت‌زده شدند، اما برای من این شگفتی نبود."

دنی آلوز در ارتباط با دیگر گزینه برزیلی مورد علاقه سران کاتالان‌ها نیز چنین می‌گوید: "رافینیا؟ او بازیکن بزرگی است، درست مانند آنتونی. بازیکنان جالب زیادی برای بارسلونا در بازار نقل و انتقالاتی وجود دارد."

آنتونی ماتئوس دوس سانتوس سی و سه بازی در کنار دنی آلوز در تیم برزیلی سائوپائولو انجام داد. این دو بازیکن در المپیک 2021 به میزبانی کشور ژاپن نیز برای تیم ملی برزیل به میدان رفتند.

در حالی که باشگاه بارسلونای اسپانیا هم‌چنان به وینگر برزیلی آژاکس آمستردام هلند مرتبط است، گفته می‌شود که رافینیا از لیدز یونایتد نیز هدف اصلی کاتالان‌ها برای انتقال به نیوکمپ به حساب می‌آید.

9404