جلسه یکی از مدیران رئال مادرید با ستاره منچسترسیتی

جلسه یکی از مدیران رئال مادرید با ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو تورخون خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که وکیل کوین دی بروینه ستاره بلژیکی منچسترسیتی دو سال پیش جلسه ای با خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال مادرید داشته تا این بازیکن به رئال بیاید هر چند که در نهایت توافق حاصل نشده است. تورخون گفته است که دلایل عدم توافق را نمی داند اما حس می کند که به همان دلایل در حال حاضر هم شانسی برای پیوستن دی بروینه به رئال مادرید وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، خوزه آنخل سانچز مرد دست راست فلورنتینو پرز و بازوی اجرایی مدیر رئال مادرید به شمار می رود که در امور نقل و انتقالات نقش مهمی دارد و به نظر می رسد که قصد جذب ستاره منچسترسیتی را داشته اما در نهایت موفق به این کار نشده است.

دی بروینه بهترین بازیکن گواردیولا و یکی از مهمترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست که اگر سیتی امسال بتواند قهرمان اروپا شود، قطعا به کسب جوایز فردی نظیر توپ طلا نیز امید خواهد داشت. این بازیکن در جام جهانی نیز نقش مهمی در تیم ملی بلژیک با هدایت روبرتو مارتینز خواهد داشت و قطعا حضور وی در ترکیب تیم ملی کشورش نیز خیلی مهم خواهد بود. رئال در تابستان بعدی روی جذب امباپه تمرکز خواهد داشت و البته سیتی هم تمایلی به جدایی دی بروینه ندارد.

4125