شکوری: استقلال مثل انبار باروت می‌ماند/ تکلیف سرمربی باید مشخص شود

شکوری: استقلال مثل انبار باروت می‌ماند/ تکلیف سرمربی باید مشخص شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مشکلات زیادی بر سر راه آبی پوشان قرار گرفته است گفت: استقلال با مشکلاتی که دارد مثل یک انبار باروت در حال منفجر شدن است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، هادی شکوری در خصوص شرایط این روزهای استقلال و دیدار این تیم برابر نساجی مازندران گفت: استقلال به قهرمانی نزدیک می‌شود و این تیم با اختلاف امتیازی که با حریف خود دارد می‌توانند در پایان فصل، جام را بالای سر ببرد.

وی تاکید کرد: آبی پوشان علاوه بر مشکلاتی که دارند باید در چند جبهه بجنگند احساس می‌شود که نیمی از تیم‌های لیگ برتری دست به دست هم داده‌اند تا اجازه ندهند استقلال به قهرمانی دست پیدا کند. بنابراین کادر فنی، مدیران باشگاه و بازیکنان باید هوشیار باشند تا در این چند هفته پایانی وحدت و همدلی را از دست نداده و تمرکز کامل داشته باشند تا بتوانند با پیروزی برابر حریفان باقی مانده به قهرمانی دست پیدا کنند.

وی در مورد دیدار هفته جاری استقلال برابر نساجی از جام حذفی گفت: نساجی یک تیم خوب است. مربی کاربلدی دارد و بازیکنانی با انگیزه که بازی کردن برابر آنها سخت است. استقلال در لیگ برتر دو بار با این تیم به تساوی رسیده اما این بار بازی باید یک برنده داشته باشد. نساجی تیم باحوصله ای است که ساکت الهامی توانسته تأثیر بسزایی در روند این تیم بگذارد. بنابراین استقلال به طور حتم روز سختی برابر الهامی و یارانش دارد.

شکوری در مورد استقلال هم گفت: آبی پوشان اگر مقابل پیکان مدافع شأن اخراج نمی‌شد راحت تر بازی می کرده و می‌توانستند سه امتیاز را کسب کنند. مشکلاتی که این روزها برای استقلال بوجود آمده این تیم را مانند یک انبار باروت کرده که آماده انفجار است. بنابراین نیاز است که کادر فنی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آل قرار دهد. استقلال می‌داند که برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی باید نساجی را هم شکست دهد. مجیدی به خوبی حریف را آنالیز خواهد کرد و اعتقاد دارم اگر بازیکنان با آرامش و به دور از استرس بازی کنند برنده این بازی خواهند بود.

مدافع پیشین استقلال با انتقاد از بیانیه‌های پی در پی که سرخابی‌ها علیه یکدیگر صادر می‌کنند گفت: در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی را شاهد نخواهید بود شاید در فوتبال اروپا ۵ سال یک بار تیم‌ها علیه یکدیگر بیانیه صادر نمی‌کنند. سرخابی‌ها هم بهتر است این کار غیر حرفه‌ای را کنار گذاشته و تمرکزشان را بر روی دیدار برابر حریفانشان بگذارند.

شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی به مرحله بعد صعود کند یا خیر گفت: قبل از هر چیز باید تکلیف سرمربی مشخص شود. هر روز خبر جدیدی می‌شنویم. اول باید متوجه بشویم که آیا اسکوچیچ می‌ماند یا می‌رود. اگر قرار است از تیم ملی جدا شود زودتر سرمربی جدید مشخص شود و اگر قرار نیست چنین اتفاقی رخ دهد برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد که تیم ملی با قدرت در جام جهانی حضور پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گروه نسبتاً خوبی قرار گرفته‌ایم اگر اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قوی داشته باشیم این احتمال وجود دارد که برای اولین بار از گروه خود صعود کنیم.

9719