عکس؛ واکنش گرت بیل به هو شدن در برنابئو

عکس؛ واکنش گرت بیل به هو شدن در برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی برای اولین بار پس از دو سال و دو ماه در ورزشگاه برنابئو بازی کرد.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که بیل در رئال مادرید در برنابئو بازی کرده بود، به قبل از شیوع ویروس کرونا برمی گردد که بعد از آن انتقال قرضی به تاتنهام و البته انتقال موقت بازیهای خانگی رئال به ورزشگاه دی استفانو باعث شد تا بیل به شکل طولانی مدتی نتواند در برنابئو بازی کند.

بازگشت بیل به برنابئو البته برایش خوشایند نبود. بازیکن ولزی در نیمه دوم به جای بنزما وارد زمین شد که توسط بخش توجهی از هواداران رئال مادرید هو شد. بیل البته ترجیح داد که در مقابل صدای سوتها لبخند بزند تا وانمود کند که این سوتها تاثیری روی او ندارند و ناراحتش نمی کنند.

گرت بیل با حقوق سالانه 17 میلیون یورویی پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید است که کمتر از دو ماه دیگر با اتمام قراردادش از رئال مادرید جدا خواهد شد. بازیکن ولزی هنوز در مورد اینده اش تصمیم نگرفته است. اگر ولز به جام جهانی برسد، همگروه ایران خواهد شد. گفته می شود که بیل در صورت صعود به جام جهانی با قراردادی کوتاه مدت به تیم کاردیف سیتی ملحق خواهد شد و بعد از جام جهانی برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. اگر ولز به جام جهانی نرود هم گرت در تابستان با فوتبال وداع می کند.

4125