حفظ امیدهای بانوی پیر به قهرمانی با درخشش مهاجم 80 میلیون یورویی

حفظ امیدهای بانوی پیر به قهرمانی با درخشش مهاجم 80 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در یک دیدار خارج از خانه سخت مقابل کالیاری با حساب دو بر یک به پیروزی برسد تا هنوز اندک شانس خود را برای قهرمانی در این فصل حفظ کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، تیم‌های کالیاری و یوونتوس از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم یونیپل دوماس مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که در دیدار گذشته خود متحمل شکست شده بودند. 

در نیمه اول کالیاری بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد توسط ژائو پدرو به گل برسد. پس از این گل یوونتوس کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه 24 لوکا پیگرینی گل تساوی را به ثمر رساند، اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد، اما بانوی پیر دست از حمله کردن نکشید و در نهایت ماتیاس دلیخت مدافع هلندی در دقیقه 45 با پاس گل خوان کوادرادو، گل تساوی را به ثمر رساند تا بیانکونری بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم یوونتوس تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا موقعیت‌های خیلی خوبی برای زدن گل دوم خلق کرد و در نهایت، دوشان ولاهوویچ خرید 80 میلیون یورویی بانوی پیر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، گل دوم و پیروزی را به ثمر رساند. 

4416