مارسلو خوشحالی معروفش با رونالدو را کنار کدام بازیکن رئال مادرید انجام داد؟

مارسلو خوشحالی معروفش با رونالدو را کنار کدام بازیکن رئال مادرید انجام داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو، مدافع چپ برزیلی و کاپیتان اول رئال مادرید که البته در این فصل فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورده است، زمانی مدافع چپ فیکس رئال مادرید و از عناصر اصلی ترکیب رئال مادرید به حساب می آمد به طوری که در حملات نقشی کلیدی داشت و به ایجاد موقعیت برای کریستیانو رونالدو کمک زیادی می کرد.

به گزارش فوتبالی، زمانی که کریستیانو رونالدو هنوز در رئال مادرید حضور داشت، مارسلو به همراه فوق ستاره پرتغالی یک سبک خاص از خوشحالی داشتند به طوری که آن ها پس از اجرای حرکاتی هماهنگ، خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می کردند. در واقع مارسلو هم با کریستیانو رونالدو همراهی می کرد و تبدیل به یار او در شادی های پس از گل شده بود.

اکنون در ویدیویی که از تمرین روز گذشته رئال مادرید وایرال شده است، می بینیم که مارسلو پس از به ثمر رساندن گل در تمرین رئال مادرید، این بار به سراغ رودریگو، وینگر برزیلی رئال مادرید می رود و همان خوشحالی معروف را که با کریستیانو رونالدو انجام می داد، این بار با رودریگو انجام می دهد. در واقع به نظر می رسد که مارسلو، رودریگو را برای انجام این خوشحالی ها جایگزین رونالدو کرده است!

1470