مارسلو: رونالدو پیش از فینال اروپا به من گفت که در حال ترک رئال مادرید است!

مارسلو: رونالدو پیش از فینال اروپا به من گفت که در حال ترک رئال مادرید است!

سایت رسمی فوتبالی - مارسلو، مدافع رئال مادرید، با تمجید از یوونتوس مدعی شد که رونالدو پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول از تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید خبر داده است.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر صحبت های زیادی درباره انتقال مارسلو به یوونتوس پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم ایتالیایی مطرح شده است. بازیکن تیم ملی برزیل نیز مدعی شد که شاید روزی این انتقال صورت بگیرد. مارسلو در گفتگو با یک نشریه ایتالیایی اظهار داشت: " ما درباره تیمی ترسناک صحبت می کنیم. به خاطر دارم که وقتی ندود در یووه بازی می کرد بسیار پیگیر آنها بودم. من همچنین پیراهنم را با او عوض کردم. اما باید بگویم که همچنان بازیکن رئال مادرید هستم و با این تیم قرارداد دارم. نمی دانم که این شایعات از کجا می آیند. اگر توافق یا مذاکره ای صورت گرفته بود، آن را مطرح می کردم. "

مارسلو و رونالدو پیش از پیوستن این فوق ستاره پرتغالی به یووه به دلیل رابطه بسیار نزدیکشان مشهور بودند. او درباره جدایی رونالدو گفت: " ما برای آخرین فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول تمرین می کردیم که او به من گفت در حال جدایی از رئال مادرید است. بنابراین بله، او پیش از آن مسابقه به من گفته بود و من مجبور بودم که به شما دروغ بگویم. "

1070