علی‌نژاد: شرایط پرسپولیس ایده‌آل نیست/ امیدوارم قضاوت داور عادلانه باشد

علی‌نژاد: شرایط پرسپولیس ایده‌آل نیست/ امیدوارم قضاوت داور عادلانه باشد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است شرایط پرسپولیس ایده‌آل نیست و شاگردان سیدمهدی رحمتی می‌توانند از این فرصت برای شکست دادن سرخپوشان استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد علی‌نژاد درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: ما در مقطعی نسبتاً طولانی نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفتیم، ولی خوشبختانه الآن شرایط تیم خوب است و توانستیم از آن روزهای سخت عبور کنیم، حالا هم آماده بازی با پرسپولیس هستیم و هدفی هم جز برد نداریم، چون می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم، پس باید این بازی را ببریم و یک مرحله جلوتر برویم.
وی در پاسخ به این پرسش که «چرا آلومینیوم اراک هفته‌های متوالی با بحران نتیجه‌نگرفتن مواجه شد؟»، تصریح کرد: نمی‌توان فقط یک دلیل آورد و الآن هم نمی‌توان همه حرف‌ها را زد. ما در شروع لیگ وضعیت خوبی داشتیم و واقعاً حیف شد که آن روند ادامه پیدا نکرد، اگر نتایج خوب ما ادامه پیدا می‌کرد الآن مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان بودیم، با این حال تمام هدف ما این است که در جام حذفی بدرخشیم و در ادامه بازی‌های لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم.

علی‌نژاد درباره بازی فردای تیمش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس به‌خلاف سال‌های گذشته شرایط ایده‌آلی ندارد و می‌توانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم، البته به هیچ عنوان نمی‌توان گفت بازی آسانی داریم، چون پرسپولیس هم در زمین خودش به چیزی جز برد فکر نمی‌کند، قطعاً شاهد بازی جذابی خواهیم بود و امیدوارم ما برنده از زمین بیرون بیاییم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان اظهار داشت: تیم ما در این فصل در چند بازی از داوری ضربه خورد، امیدوارم قضاوت داور در بازی فردا عادلانه باشد و تیم ما به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

6641