چادرملو میزبان پرسپولیس شد؛ پلی‌آف آسیایی با توقف خنک‌سازی

چادرملو میزبان پرسپولیس شد؛ پلی‌آف آسیایی با توقف خنک‌سازی

پایگاه خبری فوتبالی- نشست هماهنگی دیدار پلی آف آسیایی لیگ قهرمانان سطح دو آسیا، امروز عصر برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، نشست هماهنگی دیدار دو تیم پرسپولیس و چادرملو در چارچوب تورنمنت ۳ جانبه برای تعیین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا۲، در هتل المپیک تهران و با حضور محمد تقی حق شناس مسئول برگزاری مسابقه، مجید محمدی نایب رییس هیات فوتبال استان تهران، محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس، فراز فاطمی مدیر تیم چادرملو اردکان و نمایندگان نهادهای مختلف برگزار شد.

در این نشست با قید قرعه تیم چادرملو به عنوان میزبان تشریفاتی مسابقه تعیین شد.

همچنین براساس این نشست؛ در این مسابقه توقف خنک سازی (کولینگ برک) اجرایی خواهد شد.

همچنین محرومیت‌های ناشی از کارت های زرد در جریان لیگ، در این دیدار اعمال نخواهد شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و جادرملو، ساعت ۱۸:۴۵ روز جمعه (۵ تیر) در ورزشگاه پاس تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.