پاختاکور یک - سپاهان ۳/ بازگشت تیم محرم در نیمه دوم/ شهریار برد پاختاکور را کور کرد!

پاختاکور یک - سپاهان ۳/ بازگشت تیم محرم در نیمه دوم/ شهریار برد پاختاکور را کور کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم پاختاکور و سپاهان با کامبک شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان از گروه C این رقابت‌ها در ورزشگاه عبدالله القاسم شهر بریده به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک گله تیم ازبسکتانی به پایان رسید، اما در نیمه دوم شاگردان نویدکیا با دبل شهریار مغانلو و تک گل محمدرضا حسینی پیروز این میدان شدند.

 با کامبک شاگردان نویدکیا، پاختاکور سعی در جبران گل خورده داشت اما ناموفق بود تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان نویدکیا به اولین برتری خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کردند.

ترکیب پاختاکور:

الدوربک سویونوف، اولکسی لارین، کامن هادژیف، خوجی اکبر علی جونوف، فرخ سایفیف، عزیزبک تورگونبوئف (میرجهون میراحمدوف، دقیقه ۷۶)، هوجیمات ارکینوف، دراگان چران، ایکرومجون علیبائف (سردور رشیدوف، دقیقه ۶۵)، اودیلجون خامروبکوف (دیور خولماتوف، دقیقه ۸۸) و سردور سابیرخوجائف

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی (مسعود ریگی، دقیقه ۷۶)، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی، دقیقه ۱+۹۰)، فرشاد احمد زاده( جلال الدین علیمحمدی، دقیقه ۸۷)، سجد شهباززاده (میلاد جهانی، دقیقه ۸۷)، شهریار مغانلو

کارت زرد:

پاختاکور: هادزیف (۶۳)

سپاهان: شهریار مغانلو (۲۴)، سروش رفیعی(۳۴)، محمد کریمی(۳۵) 

شرح گل:

پاختاکور یک - سپاهان صفر (دیگو چران، دقیقه ۲۸): توپ با یک کار تیمی از پاختاکور در محوطه جریمه به مهاجم این تیم رسید و دیگو چران با یک چرخش و ضربه توپ را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

گل اول پاختاکور به سپاهان

پاختاکور یک - سپاهان یک (شهریار مغانلو، دقیقه ۴۹): کرنر ارسالی توسط فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه با ضربه سرضرب و دقیق شهریار مغانلو در دقیقه 49 به گل تساوی بدل شد.

گل اول سپاهان به پاختاکور

پاختاکور یک - سپاهان ۲ (شهریار مغانلو، دقیقه ۵۵): ارسال فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه با ضربه سر نژادمهدی از روی تیرک دوم به شهریار مغانلو رسید و او در موقعیتی بسیار خوب موفق شد دومین گل سپاهان را در دقیقه 55 ثبت کند.

گل دوم سپاهان به پاختاکور

پاختاکور یک - سپاهان ۳ (محمدرضا حسینی، دقیقه ۷۰): نفوذ دیدنی دانیال اسماعیلی فر با پاس دقیق او برای حسینی همراه شد که چند متر آنطرف تر ایستاده بود تا بی درنگ با داخل پای راست به توپ ضربه بزند و به زیبایی دورازه سوینوف را برای سومین مرتبه در دقیقه 70 باز کند.

گل سوم سپاهان به پاختاکور

۴۱۵۴ /9719