پیش‌بازی پاختاکور – سپاهان/ آزمون جدید نویدکیا

پیش‌بازی پاختاکور – سپاهان/ آزمون جدید نویدکیا

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا در دومین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال اهداف متفاوتی است.

به گزارش فوتبالی، فصل 2020 لیگ قهرمانان اولین تجربه آسیایی محرم در مقام سرمربی بود که او در چهار بازی آخر مرحله گروهی هدایت سپاهان را به عهده گرفت و این رقابتها به نوعی جنبه بازی تدارکاتی برای او داشت تا او بیشتر با تیمش آشنا شود منتهی این فصل داستان فرق می‌کند و انتظار هواداران سپاهان از محرم و تیمش، موفقیت در آسیا است به خصوص آنکه این تیم شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده و از جام حذفی هم کنار رفته است.

کمک ویژه برای نویدکیا: محرم در لیگ قهرمانان یک چهره سرشناس را کنارش روی نیمکت خواهد دید. لویس مارتینز  پرتغالی با سابقه مربیگری در تیمهایی مثل تاتنهام و اسپورتینگ و زنیت و همچنین تیم ملی عربستان، از 10 فرودین به کادر فنی سپاهان اضافه شده و لیگ قهرمانان آسیا اولین تجربه همکاری او با نویدکیا محسوب می‌شود.

آشنایی با حریف سپاهان: پاختاکور به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ ازبکستان، در پایان هفته چهارم فصل جدید این رقابتها، با 10 امتیاز در رده دوم قرار دارد. چهره سرشناس این تیم دراگان سران مهاجم صربستانی است که سابقه بازی جلوی استقلال و پرسپولیس و تراکتور را دارد و به استقلال و تراکتور گل زده و جلوی پرسپولیس هم دو پاس گل داده است. 

پنجشنبه 18 فروردین

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پاختاکور - سپاهان ساعت 21.45

1984