وینگر برزیلی آژاکس جانشین جوان انگلیسی در منچستر خواهد شد؟

وینگر برزیلی آژاکس جانشین جوان انگلیسی در منچستر خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی یکی از بازیکنانی است که اخیراً به منچستر یونایتد مرتبط شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو یووه، با وجود غیبت ادینسون کاوانی و کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت در بازی روز شنبه گذشته، باز هم مارکوس رشفورد روی نیمکت حضور داشت.

گفته می‌شود فوروارد انگلیسی منچستر یونایتد، در نظر دارد برای خروج از این باشگاه سرخ‌پوش در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به مدیران باشگاه فشار وارد کند. حالا نشریه توتو یووه مدعی شده که تیم انگلیسی از حالا لیستی برای جانشینی مارک رشفورد آماده کرده است.

در همین خصوص، در این گزارش ادعا شده آنتونی که زیر نظر اریک تن هاگ در باشگاه آژاکس آمستردام هلند توپ می‌زند، توسط مدیران منچستر یونایتد انگلستان تحسین شده است. این وینگر بیست و دو ساله در فصل جاری فوق العاده عمل کرده و در سی و سه بازی برای تیم هلندی در تمامی رقابت‌ها، دوازده گل و یازده پاس گل به ثبت رسانده است.

گفته می‌شود که مدیران و مسئولان شیاطین سرخ آماده هستند تا عملیات جذب آنتونی را آغاز و این بازیکن را پیش از آغاز رقابت‌های فصل ۲۰۲۲/٢٠٢٣ به اولدترافورد منتقل کنند. هر چند که باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در این راه تنها نیست و بارسلونای اسپانیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز از دیگر تیم‌های علاقه‌مند به وینگر برزیلی به شمار می‌روند.

9404