طاهری: جالب است که ظالم اعتراض می‌کند/ ما هوچی‌گری بلد نیستیم

طاهری: جالب است که ظالم اعتراض می‌کند/ ما هوچی‌گری بلد نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست استقلال گفت: جالب است که ظالم هم نسبت به اتفاقات اعتراض می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر درمورد این بازی اظهار داشت: اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که من در 50 سال اخیر ندیده‌ام. جالب است که ظالم اعتراض می‌کند. ما مظلوم هستیم. شخصیت فوتبال از بین رفته است. ما تلاش می‌کنیم شخصیت فوتبال بازگردد. فوتبال در گذشته شخصیت داشت و اینقدر هوچی‌گری وجود نداشت.

وی ادامه داد: الان می‌خواهند با هوچی‌گری جلوی تیم ما را بگیرند. چقدر شفاف بگویم؟ نمی‌توانم نام ببرم. چیزی که می‌بینم خلاف چیزی است که باید در فوتبال اتفاق بیفتد. من به تیم‌های دیگر کاری ندارم و خودمان باید ببریم. داور در 4 صحنه در دست و پای بازیکنان ما بود؛ مگر می‌شود؟ بازیکن ما موقعیت شوت داشت، اما داور مقابل وی ایستاده بود.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: داور می‌خواست قاطعانه برخورد کند، اما بازی از دست وی در رفت. ما راه خودمان را می‌رویم و خدا به ما کمک می‌کند. ما هوچی‌گری و داد و بیداد بلد نیستیم. ما نمی‌توانیم جایی که حق با ما نیست طلبکار شویم.

طاهری درمورد آخرین وضعیت زمین تمرین استقلال، گفت: چندین سال است که این مشکل را داریم و فعلاً در آرارات تمرین می‌کنیم تا تکلیف زمین انقلاب مشخص شود.

1470