تن‌هاگ ستاره برزیلی آژاکس را با خود به منچستر می‌برد؟

تن‌هاگ ستاره برزیلی آژاکس را با خود به منچستر می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش ها در صورتی که اريک تن هاگ در رقابت برای منصوب شدن به عنوان سرمربی دائمی جديد باشگاه پيروز شود، وينگر برزیلی آژاکس را با خود به منچستر يونايتد خواهد آورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تلگراف چاپ انگلیس، مدیران شياطين سرخ در حال جست‌وجوی کامل برای انتصاب سرمربی دائمی بوده‌اند و هفته گذشته با اریک تن هاگ مصاحبه کردند و سرمربی هلندی اکنون پيشتاز هدايت نيمکت اولدترافورد است.

او هنوز با مربيانی مانند مائوريسيو پوچتينو و لوئيس انريکه مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانيا در حال رقابت است؛ اما در مصاحبه رسمی خود با سران باشگاه تأثير زيادی روی نمايندگان منچستر يونايتد گذاشته است.

در طول مذاکرات، اریک تن هاگ در مورد چشم‌انداز منچستر يونايتد و بودجه نقل و انتقالات سؤال کرده و به نظر می‌رسد که او اولين بازيکنی را که می‌خواهد جذب کند، از قبل مشخص کرده است.

به گزارش نشریه تلگراف، او بسيار مشتاق است تا آنتونی، ملی‌پوش برزيلی را از آژاکس آمستردام با خود به منچستر یونایتد بياورد، در حالی که اين بازيکن بیست و دو ساله تحت هدايت تن هاگ در آژاکس بسيار تأثيرگذار بوده است.

آنتونی پس از تأثيرگذاری روی هفده گل در فصل گذشته، در اين فصل در سی بازی در ليگ هلند و ليگ قهرمانان اروپا ۱۰ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده است.

عملکرد چشم نواز او پس از ترک سائوپائولو و انتقال به آمستردام، طرفداران زيادی را مجذوب کرده است و در گذشته به تيم‌هایی مانند بارسلونا لينک شده بود؛ در حالی که او تا کنون هشت بازی ملی برای برزيل انجام داده و در المپيک ۲۰۲۰ به مقام نخست دست پيدا کرد.

تصور می‌شود باشگاه‌های بسياری به آنتونی علاقه داشته باشند، اما چشم‌انداز ماندن با تن هاگ چيزی است که می‌تواند عامل مهمی در تعيين تيم بعدی او باشد.

علی‌رغم جذب جيدون سانچو در تابستان گذشته برای بازی در سمت راست، اين احساس در يونايتد وجود دارد که بهترين پست برای او جناح چپ است و به اين ترتيب، باشگاه در تابستان امسال يک وينگر راست جديد می خواهد و آنتونی يکی از گزينه هاست.

9404