آخرین وضعیت بایرن‌مونیخ در راه جذب دو ستاره آژاکس

آخرین وضعیت بایرن‌مونیخ در راه جذب دو ستاره آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار و کارشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا، باواریایی‌ها در راه جذب دو ستاره تیم آژاکس آمستردام هلند در وضعیت مختلفی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح رسانه‌های اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات بازیکنان اروپایی، در رابطه با انتقال رایان گراونبرخ از آژاکس آمستردام هلند به بایرن مونیخ آلمان، مذاکرات با این بازیکن در مراحل نهایی قرار دارد و بیشتر بر روی مسائل شخصی در جریان است. با این حال، تفاوت قیمت پیشنهادی بین دو باشگاه هلندی و آلمانی همچنان می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

در مورد انتقال نصیر مزروئی از آژاکس آمستردام هلند به بایرن مونیخ آلمان، شرایط کمی پیچیده‌تر است. این بازیکن می‌خواهد به باشگاه بارسلونای اسپانیا بپیوندد، اما مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن می‌تواند وضعیت را به نفع سران باشگاه آلمانی بایرن مونیخ تغییر دهد. اگر مدیریت باشگاه بایرن مونیخ بتواند قرارداد انتقال و در اختیار گرفتن رایان گراونبرخ از آژاکس آمستردام هلند را تکمیل و نهایی کند، آن وقت با کمک مینو رایولا، شانس خوبی برای خرید و به خدمت گرفتن نصیر مزروئی نیز خواهد داشت که به شدت به انتقال و حضور در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ و در میان بازیکنان آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون نزدیک است.

9404