پرس‌وجوی مجدد شياطين‌سرخ در مورد وضعيت رافينيا

پرس‌وجوی مجدد شياطين‌سرخ در مورد وضعيت رافينيا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر يونايتد همچنان برای جذب يک وينگر کلاس جهانی در بازار حضور دارد و اين‌بار نام ستاره برزيلی ليدز يونايتد به ميان آمده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپورت ایتالیا و نشریه موندو دیپورتیوو، در چهاردهم ماه مارچ، جانلوئيجی لونگاری، روزنامه‌نگار این رسانه ایتالیایی گزارش داد که منچستر يونايتد يکی از باشگاه‌هایی است که به جذب رافينيا علاقه دارد. از زمان انتشار اين گزارش، ادعاهای متعددی در مطبوعات کاتالان‌ها در مورد علاقه بارسلونا به اين وينگر مطرح شده است.

خبرنگار نشریه موندو دیپورتیوو در یکی از گزارشات اخیر خود رقم مورد نياز برای به خدمت گرفتن اين بازيکن بیست و پنج ساله را در پنجره بعدی شرح داد.

ليدز يونايتد با بیست و نُه امتياز از سی بازی در رده شانزدهم جدول پرميرليگ قرار گرفته است با هفت امتياز بيشتر از واتفوردی که در رده هجدهم و يک بازی کمتر دارد.

اگر تيم جسی مارش در ليگ برتر بماند، رافينيا را با قيمتی کمتر از پنجاه ميليون يورو نخواهد فروخت، اما در صورت سقوط آن ها به چمپيونشيپ اوضاع فرق خواهد کرد.

با وجود حضور منچستر يونايتد و پاری‌سن‌ژرمن در رقابت جذب رافينيا، موقعيت ليدز یونایتد در مذاکره با بارسلونا متفاوت خواهد بود.

مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در تلاش هستند تا بعد از انتخاب سرمربی دائمی برای فصل آینده، به تقویت خطوط سه گانه دفاعی، میانی و حمله شیاطین سرخ پرداخته و شرایط این تیم را در رقابت‌های مختلف فصل بعد متفاوت سازند.

9404