میلان متوقف اما صدرنشین شد

میلان متوقف اما صدرنشین شد

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی مقابل بولونیا با تساوی بدون گل متوقف شد اما با 67 امتیاز بالاتر از ناپولی 66 امتیازی در صدر جدول قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و یکم سری آ ایتالیا، تیم‌های میلان و بولونیا از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که روسونری با 66 امتیاز در رده دوم و بولونیا با 33 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار داشتند، اما این بازی فرصت بسیار خوبی برای پیولی و شاگردانش بود که بتوانند با کسب پیروزی، فاصله 3 امتیازی با رقبای اصلی ایجاد کنند، اما در این دیدار نتوانستند حتی یک بار دروازه مهمان را باز کنند. 

در نیمه اول بولونیا بازی را بهتر آغاز کرد و حتی می‌توانستند تا قبل از دقیقه 30 دروازه میزبان را باز کنند، اما نتوانستند راه نفوذ را پیدا کنند. بعد از دقیقه 30 میلان کنترل بازی را در دست گرفت و موقعیت‌های خطرناکی خلق کرد، اما نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم دیگر بولونیا شانس نزدیک شدن به دروازه مایک ماینان را پیدا نکردند و این میلان بود که مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشت. فشار روسونری برای رسیدن به گل پیروزی افزایش یافت، اما حتی ورود زلاتان ابراهیموویچ هم نتوانست به حال میلانی‌ها کمک کند و این بازی در نهایت با نتیجه 0-0 خاتمه یافت.

4416