رانگنیک در باشگاه منچستريونايتد جدی گرفته نمی‌شود

رانگنیک در باشگاه منچستريونايتد جدی گرفته نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که انتظار رالف رانگنیک از نقش خود در باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر در انگلیس با واقعیت موجود یکسان نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ انگلستان، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی حال حاضر منچستر یونایتد لیستی از بازیکنان مورد نظر خود برای خرید در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان را آماده کرده است. خبرنگار نشریه سان انگلستان گزارش می دهد که رالف رانگنیک لیستی از خرید و فروش های خود را به باشگاه ارائه داده، اما با بی اعتنایی مدیران شیاطین سرخ مواجه شده است.

مرد آلمانی امیدوار است تا نقش مهمی در باشگاه منچستر یونایتد داشته باشد و تغییرات مورد نظر او اعمال شوند. اما تیم نقل و انتقالات منچستر یونایتد نظرات خود را دارند و موقعیت رالف رانگنیک اصلا استوار نیست و حتی تعریف درستی از جایگاه او در باشگاه وجود ندارد.

مرد شصت و سه ساله آلمانی نگاهی به پست مدیریت ورزشی باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر انگلیس هم دارد اما امکان دارد تنها پیشنهاد برای این پروفسور آلمانی حضوری کوتاه در حد چند روز در ماه به عنوان یک مشاور در باشگاه منچستری باشد. یکی از گزینه های اصلی نیمکت سرمربی‌گری منچستر یونایتد در تابستان اریک تن هاگ، سرمربی حال حاضر باشگاه آژاکس آمستردام هلند می باشد.

9404