افزایش شانس بایرن‌مونیخ نسبت به بارسلونا برای جذب مدافع آژاکس

افزایش شانس بایرن‌مونیخ نسبت به بارسلونا برای جذب مدافع آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - تا چند هفته پیش به نظر می رسید که نصیر مزروئی، مدافع راست آژاکس آمستردام هلند به باشگاه بارسلونا خواهد رفت اما طبق گزارش نشریه آلمانی، بایرن مونیخ اکنون شرایط خوبی برای جذب این بازیکن دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان، باواریایی ها در حال انجام مذاکره پیشرفته ای برای جذب نصیر مزروئی بیست و چهار ساله هستند و حتی یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم مونیخی نیز پیش‌تر برای متقاعد کردن این بازیکن با او تماس هایی داشته است.

مذاکرات اولیور کان با مینو رایولا و نیز بسته پیشنهادی مناسب باشگاه آلمانی به این بازیکن، شانس باواریایی ها را برای جذب نصیر مزروئی کاملاً افزایش داده است. مینو رایولا هم ایجنت نصیر مزروئی و هم یکی دیگر از اهداف بایرن مونیخ به نام رایان گراونبرخ است. بایرن مونیخ که به شدت در حال تلاش برای جذب رایان گراونبرخ است، در جلساتش با مینو رایولا بحث جذب نصیر مزروئی را نیز به میان کشیده‌اند.

این اولین باری نیست که بایرن مونیخ و بارسلونا بر سر جذب یک مدافع از آژاکس با هم درگیر می شوند. پیش‌تر دو باشگاه بر سر جذب سرجینو دست نیز با هم رقابت دشتند که در نهایت باشگاه اسپانیایی دست را به نیوکمپ برد. اما این بار، با توجه به پیشنهاد دستمزد بهتر بایرن مونیخ نسبت به آبی و اناری پوشان، ممکن است نتیجه کار متفاوت با داستان سرجینیو دست شود.

9404