وایرال شدن تصویر مشترک دو ستاره فصل بارسلونا

وایرال شدن تصویر مشترک دو ستاره فصل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس ستاره اصلی بارسلونا در شب پیروزی مقابل سویا بود و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، پدری در پایان بازی مقابل سویا ویدیویی از خودش در کنار رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا به اشتراک گذاشت. این ویدیو در صفحه توییتر باشگاه بارسلونا منتشر شد که با واکنش های زیادی همراه شد. 

آرائوخو در شروع ویدیو می گوید:" سلام بارسایی ها، چطورید؟ گلزن بازی را این جا در کنار خود داریم. حقیقت این است که از پیروزی امروز خیلی خوشحالم. بازی خیلی خیلی سختی بود اما توانستیم هر سه امتیاز را کسب کنیم." که پدری در جوابش گفت:" حالا به بازی مقابل آینتراخت فکر می کنیم.  فورسا بارسا."

پدری که فقط 19 سال سن دارد، یکی از لیدرهای بزرگ رختکن بارساست و همیشه با روند خوبش هم تیمی های خودش و  رقبایش را شگفت زده می کند. بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا بازی مهمی مقابل آینتراخت فرانکفورت در پیش خواهد داشت که این بازی فرصت مهمی است  تا بارسا به سمت قهرمانی  در این تورنمنت حرکت کند.  

بارسلونا با پیروزی مقابل سویا با یک بازی معوقه به اختلاف 12 امتیازی با رئال مادرید رسید که هر چند که کارشان برای قهرمانی لالیگا خیلی مشکل است اما ناامید نخواهند شد. 

4125