فولاد اشتباه فصل گذشته را در آسیا تکرار نمی‌کند

فولاد اشتباه فصل گذشته را در آسیا تکرار نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت فوتبال گفت:‌ مطمئنم فولاد اشتباه فصل گذشته را در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌کند و به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.                                    

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مجید باقری‌نیا اظهار کرد: فولاد سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و به نظرم برای نکونام و فولاد فعلی از آنجا که حضور در آسیا در دو سال متوالی رقم خورده است، این موضوع می‌تواند در عملکرد این تیم در فصل جاری این رقابت‌ها تأثیرگذار باشد. 

وی ادامه داد: به نظر من سال گذشته تیم فولاد از درخشان‌ترین تیم‌های ایرانی در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا بود. شاگردان نکونام در این مرحله فوق‌العاده بودند؛ آن‌ها خیلی خوب دفاع و حمله کردند و امتیازات خوبی به دست آوردند اما در دور برگشت کار فولاد همراه با افت شدید بود که نشان می‌داد فشار مسابقات باعث شده که این تیم کیفیت دور رفت را نداشته باشد. 

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: من در جریان مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کردم که آقای نکونام باید فشار بازی‌ها را روی تمام بازیکنان تقسیم می‌کرد تا بازیکنان تأثیرگذارش دچار افت نشوند که امیدوارم امسال این تجربه به فولاد کمک کند.

وی با بیان اینکه تیم فولاد امسال با ترکیبی کامل راهی لیگ قهرمانان آسیا شده است، ادامه داد: فولاد در تمام پست‌ها بهترین‌ها را دارد و شاید بهتر است بگویم در هر پست چند بازیکن خوب دارد. امیدوارم فولاد امسال بازی‌های خود را با درخششی همچون سال گذشته آغاز کند و بتواند از گروه خود صعود کند. فولاد با توجه به عملکردی که در لیگ برتر داشته است به نظر من توانایی خود را نشان داده است. 

باقری‌نیا بیان کرد: همیشه حرف از امکانات و شرایط خوب تیم‌های حوزه خلیج فارس است اما دیده‌ایم که تیم‌های ایرانی هر وقت به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند توانسته‌اند از پس این تیم‌ها برآیند و قطعاً فولاد نیز امسال می‌تواند این کار را انجام دهد زیرا هم به اندازه کافی بازیکن دارد و هم به خوبی فوتبال بازی می‌کند. به نظر من فولاد در خط حمله و خط دفاع عملکرد خوبی دارد و در حفظ بازی مهارت هم دارد. مطمئنم فولاد اشتباه فصل گذشته را نمی‌کند و به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و باید بیینیم در مرحله بعدی حریفان فولاد چه تیم‌هایی هستند.

وی گفت: طی همه سال‌های گذشته دیده‌ایم که وقتی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند، نه تنها از حریفان خود چیزی کم ندارند بلکه از آن‌ها برتر هم هستند زیرا در بازیکنان ایرانی نکاتی وجود دارد که در بازیکنان تیم‌های دیگر نیست؛ بازیکنان ایرانی با روح و روان، تمام وجود و منطق بازی می‌کنند و می‌دانند از کدام کشور به این تورنمنت اعزام شده‌اند. بازیکنان ایرانی به خاطر اسم کشورمان و هموطنان از تمام وجود خود مایه می‌گذارند. 

این پیشکسوت در پایان با اشاره به اضافه شدن گومز بازیکنان اسپانیایی به ترکیب فولاد، عنوان کرد: امیدوارم گومز با توجه به این‌که تجربه بازی در لیگ ایران را نداشته است، با تیم فولاد هماهنگ باشد و توانایی‌هایی که همه ما از او سراغ داریم را به نمایش بگذارد و به سود فولاد از آن‌ها استفاده کند. گومز با توجه به کارنامه‌ای که دارد قطعاً خوب و با کیفیت است و امیدوارم به تیم فولاد کمک کند.

9719