لیگ یک/ استقلال ملاثانی صفر - مس کرمان صفر/ تقسیم امتیازات در بازی جنجالی در خوزستان

لیگ یک/ استقلال ملاثانی صفر - مس کرمان صفر/ تقسیم امتیازات در بازی جنجالی در خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم استقلال ملاثانی و مس کرمان در یک دیدار جنجالی به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان فرزاد حسین خانی که پیش از این دیدار تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشتند، انگیزه زیادی برای این دیدار داشتند اما بازی با حمله تیم استقلال ملاثانی آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقیقه ۵ بازی فرصت باز کردن دروازه مس را داشتند اما شوت بازیکن استقلال ملاثانی به راحتی توسط آرمان شهدادنژاد گلر نارنجی پوشان مهار شد.

در اواسط نیمه اول بازیکنان مس در صحنه ای اعتقاد به خطای هند بازیکن استقلال در محوطه جریمه داشتند اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

پس از این اتفاق تیم مس فشار بیشتری روی دروازه آبی پوشان وارد کرد و در دقیقه ۳۰ میلاد پورصف‌شکن فرصت گلزنی داشت اما شوت او با اختلاف اندک از کنار دروازه استقلال ملاثانی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی به دلیل اعتراضاتی که از آغاز نیمه اول داشت، از کنار زمین اخراج شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در بین دو نیمه ابتدا تعدادی از عوامل تیم میزبان با داور مسابقه درگیر شدند و سپس به دلیل حضور کم تعداد ماموران نیروی انتظامی در استاديوم، داوران مسابقه مورد حمله با سلاح سرد و ضرب و شتم تعدادی از افراد حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و در پی این درگیری پیراهن داور چهارم مسابقه پاره شد!

همین مسئله باعث شد تا داور نیمه دوم این دیدار را به دلیل عدم وجود امنیت در ورزشگاه، با بیش از ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز کند.

بازی در نیمه دوم تحت تاثیر حواشی قرار داشت و کم موقعیت دنبال شد. خطرناک ترین موقعیت نیمه دوم، برخورد توپ به تیر دروازه استقلال ملاثانی بود.

تقابل دو تیم در نهایت با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید تا مس کرمان با ۴۷ امتیاز در رتبه جدول دوم باقی بماند و استقلال ملاثانی نیز با ۲۳ امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص دهد.

6641