آخرین جزییات از روند تعویض چمن وطنی

آخرین جزییات از روند تعویض چمن وطنی

پایگاه خبری فوتبالی- طبق وعده استاندار مازندران و توضیحات پیمانکار، وطنی به موعد مقرر یعنی اوایل مرداد ماه خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ظهر امروز اعضای کارگروه ویژه استادیوم وطنی که متشکل از نماینده ویژه استاندار، اعضای سازمان برنامه و بودجه، اداره ورزش و جوانان و نماینده ویژه وزیر ورزش در ورزشگاه وطنی قائمشهر گرد هم جمع شدند و به بررسی آخرین وضعیت این پروژه پرداختند.

بعد از خروج نساجی از مازندران و خانه به دوشی، حالا این تیم شمالی تا پایان آماده‌سازی ورزشگاه خانگی، در شهر مشهد از رقبای خود میزبانی می‌کند. در ماه‌های ابتدایی عملیات اجرایی و پس از عدم پیشرفت مورد انتظار در پروژه وطنی و اعتراض هواداران، بالاخره در سفر استانی رئیس جمهور و با بازدید وزیر ورزش از این ورزشگاه، روند تعویض چمن وارد مرحله جدیدی شد. در کنفرانس خبری ریاست محترم جمهور در ساری، با دستور اکید برای تأمین بودجه و تعیین نماینده ویژه، مقرر شد ظرف چهار ماه، استادیوم وطنی قابل بهره‌برداری شود. برای اتمام این عملیات عمرانی مبلغ ۳۵ میلیارد تومان بودجه هم تصویب شد و بعد از رفع مشکلات فنی نقشه‌های اجرایی قبل، حالا نقشه‌های جدید آماده اجرا شده است و از لحاظ تأمین منابع مالی هم موانع برطرف شده است.

در ادامه با دستور استاندار مازندران، فرماندار قائمشهر با دو شیفت کردن عملیات تعویض چمن وطنی و بازرسی‌های شبانه، باعث شد سرعت اجرای پروژه، رشد چشمگیری داشته باشد. در هفته اخیر هم با بازدیدهای روزانه رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، ثلاثی نماینده ویژه استاندار و مولایی فرماندار قائمشهر، به نظر می‌رسد عزم مسئولان برای تحویل زمین شهید وطنی در موعد مقرر، به حد کافی جزم شده است. البته به جز تعویض چمن وطنی، اتمام سکوی پشت دروازه هم در دستورکار قرار دارد و قرار شده در زمان تحویل زمین، سکوی غربی ورزشگاه هم آماده بهره‌برداری شود. طبق وعده استاندار مازندران و توضیحات پیمانکار، وطنی به موعد مقرر یعنی اوایل مرداد ماه خواهد رسید.

در ابتدای فصل که نساجی از وطنی به شهدای ساری کوچ کرد به علت کمبود زمان، بعضی از امکانات مورد نیاز آن از قبیل پروژکتور و کابل‌های استادیوم وطنی، به شهدای ساری منتقل شد. حالا قرار شده بجای بازگرداندن پروژکتورهای قدیمی، نسل جدیدی از پروژکتور برای وطنی خریداری شود تا نور ورزشگاه با کمک تکنولوژی روز، به استاندارد لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا تغییرات با همین شکل مثبت پیش خواهد رفت و نساجی در فصل آینده در قائمشهر از رقبا میزبانی می‌کند یا خیر؟

6641