بازیکن یوونتوس و آتزوری، مسافر ایتالیایی جدید ام‌ال‌اس

بازیکن یوونتوس و آتزوری، مسافر ایتالیایی جدید ام‌ال‌اس

پایگاه خبری فوتبالی- براساس گزارش‌های منتشرشده در ایتالیا، جورجو کیه‌لینی، کاپیتان باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، ممکن است در پایان فصل تورین را ترک کند و راهی MLS شود.

 به گزارش فوتبالی، این مدافع میانی باتجربه تابستان گذشته قرارداد خود با یوونتوس را تا سال 2023 تمدید کرد، اما حذف ایتالیا از پلی‌آف انتخابی جام جهانی ممکن است او را متقاعد کند که زودتر به دوران حضورش در بیانکونری پایان دهد. روزنامه های لاگاتزتا دلواسپورت و کوریره دلواسپورت گزارش می‌دهند که کیه‌لینی در حال بررسی انتقال به MLS در پایان فصل است.

کیه‌لینی یک یا دو بازی دیگر برای تیم ملی انجام خواهد داد و قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد آخرین سال زندگی حرفه ای خود، این فصل را با باشگاه خود به پایان خواهد رساند. بازی ژوئن بین ایتالیا و آرژانتین در ورزشگاه ومبلی، احتمالی آخرین بازی او برای آتزوری خواهد بود و لئوناردو بونوچی قرار است کاپیتان بعدی تیم ملی ایتالیا باشد. کیه‌لینی وسوسه شده‌است که به ایالات متحده نقل مکان کند تا تجربه شخصی و حرفه‌ای متفاوتی را با خانواده خود داشته باشد.

برنامه بلندمدت او بازگشت به تورین پس از پایان دوران بازیگری، برای تبدیل شدن به سرمربی آینده یوونتوس است. این بازیکن 37 ساله احتمالا تصمیم خود را در پایان فصل فاش خواهد کرد. در همین حال، یوونتوس قبلا فدریکو گاتی را از فروزینونه به عنوان جانشین احتمالی او به‌خدمت گرفته‌است و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، باشگاه ایتالیایی به امضای قرارداد آزاد با آنتونیو رودیگر بسیار نزدیک شده‌است.

9719