عکس یادگاری جالب مسی با تماشاگران تئاتر

عکس یادگاری جالب مسی با تماشاگران تئاتر

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی از فرصت سفر به کشورش برای بازیهای ملی استفاده کرد و به تماشای یکی از آثار آدریان سوار بازیگر سرشناس و محبوب کشورش نشست.

به گزارش فوتبالی، مسی شب گذشته به تئاتر آدریان سوار رفت که در پایان نمایش، این هنرمند سرشناس آرژانتینی - آمریکایی از لئو خواست که روی سن برود و بعد از آن کل حاضران مسی را ایستاده تشویق کردند و البته لئو نیز کمی بعد با کل جمعیت عکس یادگاری گرفت.

مسی سال گذشته بالاخره طلسم ناکامی هایش در بازیهای ملی را شکست و با تیم ملی آرژانتین فاتح کوپا آمریکا شد که همین مسئله باعث شد تا محبوبیت زیادی در میان هواداران به دست بیاورد. در حقیقت لئو تا سال گذشته به خاطر این که در سطح ملی موفق نبود، در میان بخشی از هواداران محبوبیت نداشت اما در نهایت توانست این محبوبیت را به دست بیاورد.

لئو البته امسال در پی اس جی شرایط خوبی نداشته اما امیدوار است که با درخشش در جام جهانی 2022 بتواند فاتح این مسابقات شود و کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند هر چند که به نظر می رسد که کار آسانی پیش رویش نخواهد بود.

مسی هنوز یک بازی دیگر با تیم ملی آرژآنتین مقابل اکوادور خواهد داشت که البته صعود آلبی سیلسته به جام جهانی باعث می شود تا این بازی تشریفاتی باشد.

4125