به بهانه بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین؛ معروف ترین فوتبالیست هایی که رفتند و برگشتند!

به بهانه بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین؛ معروف ترین فوتبالیست هایی که رفتند و برگشتند!

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی، ستاره بارسلونا قریب به یک ماه پس از اعلام بازنشستگی خود از تیم ملی آرژانتین دوباره پیراهن آلبی سیلسته را به تن خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، مسی پس از شب ناکامش در فینال کوپا آمه ریکا و از دست دادن پنالتی مقابل شیلی برای فرار از فشارهای روانی اعلام کرد که از تیم ملی آرژانتین بازنشسته شده اما پس از اولین صحبت هایش با ادگاردو بائوزا، سرمربی جدید آلبی سیلسته از تصمیم خود صرفنظر کرد. در تاریخ فوتبال، بازیکنان دیگری هم بودند که پس از اعلام بازنشستگی از تیم ملی، نظرشان را تغییر دادند.

ساموئل اتوئومهاجم کلمبیایی در سال 2011 و در زمان حضورش در اینتر از تیم ملی کشورش اعلام بازنشستگی کرد. دلیلش اختلافات دنباله دار با فدراسیون فوتبال کامرون بود اما در پی صعود کامرون به جام جهانی 2014 به فوتبال ملی برگشت.

سالومون روندوناین مهاجم یکی از پانزده بازیکنی بود که در سال 2015 به علت عدم پرداخت دستمزدها از تیم ملی ونزوئلا اعلام بازنشستگی کرد. روندون در سال 2016 در تیم ملی ونوزئلا در کوپا آمه ریکا حضور یافت.

خورخه والدیویاحذف شیلی از جام جهانی برزیل باعث شد که والدیویا از تیم ملی کشورش اعلام بازنشستگی کند اما کمی بعد برگشت و قهرمان کوپا آمه ریکای 2015 شد.

زلاتان ایبراهیموویچاسطوره فوتبال سوئد که سابقه ای طولانی در زمینه اختلاف با مربیان مختلف دارد، پس از درگیری لفظی با لاگربک، سرمربی وقت تیم ملی سوئد اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نمی کند و شش ماه برای سوئد بازی نکرد.

کارلوس ولافدراسیون فوتبال مکزیک این بازیکن را به علت حضور در یک جشن پس از بازی دوستانه مقابل کلمبیا در سال 2011 محروم کرد. پس از آن ولا اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی کشورش بازی نخواهد کرد تا آن که در سال 2014 و با حضور اوسوریو روی نیمکت این تیم، دوباره پیراهن مکزیک را به تن کرد.

1140