آغاز مذاکرات آرسنال با عثمان دمبله برای انتقالی آزاد در تابستان

آغاز مذاکرات آرسنال با عثمان دمبله برای انتقالی آزاد در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ناراضی بارسلونا، که قراردادش در پایان فصل به‌اتمام می‌رسد، مورد توجه توپچی‌های لندن قرار دارد.

دمبله در ژانویه، در آستانه ترک نیوکمپ قرار داشت، اما در نهایت در این باشگاه باقی‌ماند. او زیر نظر ژاوی مجددا فرم خوب خود را بازیافته و در شش بازی اخیرش در لیگ، یک گل و 7 پاس‌گل به ثبت رسانده‌است. در حالی که بارسلونا احتمالا مایل به تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی است، آینده این وینگر 24 ساله کاملا نامشخص است. آرسنال درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از موقعیت می‌باشد.

به نقل از ال‌چرینگیتو، توپچی‌ها مذاکراتی را با عثمان دمبله آغاز کرده‌اند. این بازیکن فرانسوی در ماه‌های پایانی قرارداد فعلی خود با بارسلونا به‌سر می‌برد. باشگاه لندنی قصد دارد تابستان امسال، با امضای قراردادی آزاد او به امارات بیاورد.

میکل آرتتا، سرمربی باشگاه، در حال پایه‌گذاری یک مثلث تهاجمی قدرتمند در آرسنال است. این مربی اسپانیایی در نقل‌وانتقالات تابستانی به دنبال تقویت خط‌حمله تیمش است. نیکولاس پپه، که هیچگاه نتوانست به‌اندازه مبلغی که برای خریدش هزینه شد موثر باشد، احتمالا یکی از خروجی‌های باشگاه در تابستان است. عثمان دمبله احتمالا جایگزین فرضی توپچی‌ها برای پپه است.

توپچی ها در ژانویه به این بازیکن فرانسوی علاقه نشان دادند، اما این بازیکن 24 ساله پیشنهاد انتقال به امارات را رد کرد. با این حال، از آنجایی که آرتتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است، انتقال در تابستان می تواند برای دمبله جذاب باشد. باید دید که آیا خواسته های او برای دستمزد سالیانه 20 میلیون یورو، برای باشگاه لندنی نیز جذاب خواهد بود یا خیر.

9719