درخواست ستاره جدید بارسلونا از عثمان دمبله

درخواست ستاره جدید بارسلونا از عثمان دمبله

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی بارسلونا از عثمان دمبله درخواست کرد تا به فوتبالش در این باشگاه ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد دمبله با آبی اناری‌ها در انتهای فصل به پایان می‌رسد و علیرغم تهدیدهای سفت و سخت خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز، او نه قراردادش را تمدید کرد و نه سکونشین شد، بلکه پس از کش و قوس‌های فراوان، ژاوی تصمیم گرفت که تا پایان فصل از او استفاده کند. 

اوبامیانگ کاپیتان سابق آرسنال در ژانویه پس از به مشکل خوردن با میکل آرتتا از جمع توپچی‌ها جدا شد و به بارسلونا پیوست. او پیش از این فصل، در دورتموند نیز با عثمان دمبله هم تیمی بود و منابع نزدیک به این باشگاه، از رفاقت و صمیمیت بین این دو در رختکن می‌گویند. 

به نقل از سایت گل، اوبامیانگ در گفت و گویی با موندو دپورتیوو راجع به وینگر فرانسوی گفت: "حقیقت این است که من از حضور در این باشگاه خیلی خوشحالم و از لحظه‌ای که به نیوکمپ آمدم به عثمان گفتم 'پیش ما بمان، برادر.' بازی کردن کنار او بسیار خاص است، ما یک فصل بی نظیر را در دورتموند تجربه کردیم و من می‌دانم که او چه بازیکن توانایی است. نمی‌دانم که او خواهد ماند یا نه، اما هیچ چیز در زندگی قابل پیش بینی نیست."

4416