لیورپول به دنبال مهاجم جوان گلاسکو رنجرز

لیورپول به دنبال مهاجم جوان گلاسکو رنجرز

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس گزارش‌ها، روری ویلسون، مهاجم زیر 17 سال رنجرز، مورد توجه چندین باشگاه برتر لیگ برتر قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از دیلی‌استار، نمایش‌های چشمگیر این نوجوان 16 ساله برای تیم B در لیگ جوانان یوفا مورد توجه قرار گرفته‌است. مثلث لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی در حال پیگیری وضعیت این بازیکن جوان هستند.

آکادمی رنجرز در سال‌های اخیر، با معرفی بازیکنانی نظیر ریس ویلیامز، کاید گوردون، تایلر مورتون و اوون بِک گام‌های بزرگی برداشته است. تمامی این بازیکنان از آکادمی باشگاه اسکاتلندی به تیم اصلی راه یافتند.

انتظار می‌رود ویلسون با توجه به علاقه باشگاه‌های بزرگ انگلیس، پیشنهاد اولین قرارداد رسمی خود با گلاسکو رنجرز را رد کند.

مهاجم رنجرز در این فصل، 40 گل در رده جوانان به‌ثمر رسانده‌است و پیش‌بینی می‌شود باشگاه اسکاتلندی تنها 300 هزار پوند برای فروش این بازیکن دریافت کند.

لیورپول، به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر، برهه سرنوشت‌سازی از فصل را پشت‌سر می‌گذارد. شاگردان یورگن کلوپ پس از قهرمانی در جام اتحادیه، همچنان در سه رقابت حضور دارند و این شانس را دارند که فصل را با کسب چهارگانه به پایان برسانند.

قرمزهای آنفیلد امیدوار هستند که  که بازیکنانشان بازی‌های ملی را بدون مصدومیت یا مشکل خاصی پشت‌سر بگذارند. شب گذشته محمد صلاح و سادیو مانه مقابل هم قرار گرفتند که با پیروزی 1-0 مصر همراه بود. دیدار برگشت مصر و سنگال، سه‌شنبه شب برگزار خواهد شد.

9719