فردا یک وحید امیری در زمین کم است

فردا یک وحید امیری در زمین کم است

پایگاه خبری فوتبالی- ایران و کره در جدال صدرنشینی با قدمتی دیرینه ،فردا رقابت سخت و نزدیکی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ایران و کره جنوبی نبرد مهم و سرنوشت سازی را فردا در سئول در حالی برگزار خواهند کرد که پنج بازیکن اصلی ایران در دیدار رفت غایب این نبرد مهم و تاثیر گذار هستند.

نبود مهدی طارمی ،علیرضا جهانبخش و سامان قدوس به دلیل کرونا و صادق محرمی و سعید عزت الهی به دلیل محرومیت باعث شده تا نگاه مردم ایران به جانشینان این بازیکنان باشد .
فردا ایران چهار بازیکن که در دیدار رفت در کنار قلی زاده و امیری خط هافبک و وینگرهای  ایران را تشکیل می دادند ندارد و این خبر خوبی برای اسکوچیچ نیست .

وحید امیری که یکی از دونده ترین و موثر ترین بازیکنان ایران است فردا در خط هافبک در کنار نورالهی و قلی زاده منتظر دیگر نفرات انتخابی اسکوچیچ در ترکیب اصلی است.

فردا هر بازیکنی که در ترکیب ایران قرار می گیرد باید همانند امیری از دقیقه یک تا نود مسابقه با دوندگی بالا ،فرصت تفکر و بازیسازی را از هافبک های کره بگیرد تا تیم ملی ایران به صدرنشینی خود که از روز اول آغاز شده است ادامه دهد.

برای بازی فردا یک امیری برای ایران کم است و همه بازیکنان باید همانند او تمام توان و انرژی خود را در زمین مسابقه خرج کنند تا کره همانند یازده سال گذشته در برابر ایران برنده از زمین مسابقه بیرون نیاید.

۴۱۵۴