عکسی که از سئول به آرارات منتقل شد

عکسی که از سئول به آرارات منتقل شد

پایگاه خبری فوتبالی- نخستین تمرین استقلال در سال جدید، برای آغاز رقابت های لیگ برتر و جام حذفی امروز برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پس از برگزاری دربی تهران، تمرینات استقلال نیز با نظر کادرفنی تعطیل شد تا آبی پوشان چند روزی را مشغول استراحت شده و از امروز برای شروع پر قدرت در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی، تمرینات خود را از سر بگیرند.

در تمرین امروز، صالح حردانی و جعفر سلمانی جزو بازیکنانی بودند که با حضور در زمین آرارات، زیر نظر کادرفنی مشغول انجام کارهای تاکتیکی شدند. این دو بازیکن سمت چپ و راست آبی ها در حالی خود را به سایر هم تیمی هایشان رساندند، که مکان تمرین امروز آنها می توانستند کیلومترها دورتر از تهران باشد.

یکی از غایبین بزرگ در لیست تیم ملی، صالح حردانی بود. بازیکن جوانی که در چند فهرست قبلی دراگان اسکوچیچ حضور داشت و اتفاقا در دیدار آخر تیم ملی برابر امارات نیز فرصت حضور در میدان را به دست آورد و با توجه به محرومیت صادق محرمی، انتظار می رفت که حردانی یکی از نفرات اصلی در ترکیب یازده نفره مدنظر کادرفنی تیم ملی باشد.

با این وجود، اسکوچیچ تصمیم گرفت تا روی نام حردانی خط قرمز بکشد. بازیکنی که از زمان پیوستن به استقلال نیز عملکرد خوبی داشت و حتی در دربی نیز پاس گل تساوی آبی پوشان را داد.

این اتفاق برای دیگر مدافع – هافبک آبی ها رخ داد. جعفر سلمانی که در اردوی های نخست تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی حضور داشت، پس از پیوستن به استقلال دیگر به تیم ملی دعوت نشد. سلمانی در دیدارهای قبلی آبی پوشان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و روی تعدادی از گل های آبی پوشان اثرگذاری مستقیم داشت و حتی شایعاتی مطرح شد که در لیست جدید تیم ملی حضور دارد ولی این اتفاق رخ نداد.

به هر شکل دو بازیکن سمت راست و چپ تیم مجیدی که در ماه های گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند، به جای حضور در سئول و دیدار با کره جنوبی، امروز تمرینات خود در سال جدید را در زمین تمرین آرارات آغاز کردند تا با استقلال به دنبال اثبات شایستگی های خود باشند.

۴۱۵۴