دروازه‌بان فصل آینده اینتر از خطر مرگ گریخت! (تصاویر)

دروازه‌بان فصل آینده اینتر از خطر مرگ گریخت! (تصاویر)

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان ملی‌پوش و کامرونی آژاکس آمستردام هلند که از فصل آینده در سری آ حضور خواهد داشت تا وظیفه حفاظت از قفس توری نراتزوری را بر عهده بگیرد، در یک سانحه رانندگی از خطر مرگ گریخت!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، آندره اونانا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کامرون و سنگربان باشگاه آژاکس آمستردام هلند، روز گذشته در مسیر پیوستن هم‌تیمی های خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورش به منظور انجام مسابقه پلی‌آف جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر برابر تیم ملی فوتبال الجزایر دچار سانحه رانندگی بسیار شدید و تصادف وحشتناکی شد.

دروازه‌بان ملی‌پوش و کامرونی فصل آینده باشگاه اینتر ایتالیا که با خودروی شخصی خود در مسیر شهرهای یائونده - دوالا رانندگی می‌کرد، دچار این حادثه رانندگی سهمگین شد.

به گزارش منابع و رسانه‌های متعدد، شرایط آندره اونانا خوب گزارش شده و این دروازه‌بان ملی‌پوش و کامرونی آژاکس آمستردام موفق شده تا ادامه مسیر را با یک اتومبیل دیگر پیموده و پشت سر بگذارد و در نهایت نیز بتواند خود را به اردوی تیم ملی فوتبال کشور خود یعنی کامرون رسانده و در تمرینات گروهی تیمش شرکت کند.

لازم به ذکر است که آندره اونانا، دروازه‌بان ملی‌پوش کامرونی و کنونی باشگاه آژاکس آمستردام هلند قرار است که در رقابت‌های فصل آینده از دروازه تیم اینتر ایتالیا محافظت کند.

9404