مدافع آژاکس از تمایل خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد

مدافع آژاکس از تمایل خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و آرژانتینی باشگاه مشهور آژاکس آمستردام از تیم‌های حاضر در لیگ اردیویسه کشور هلند اخیرا از تمایل خود برای ملحق شدن به جمع آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو خبر داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و هلندی، نیکولاس آلخاندرو تاگلیافیکو، مدافع کناری سمت چپ تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه آژاکس آمستردام هلند در فرصت نقل و انتقالاتی فصل زمستان در پنجره ژانویه گذشته نیز برای حضور در نیوکمپ و نفرات بلوگرانا تلاش کرد اما این انتقال به دلیل عدم موافقت مدیریت باشگاه هلندی صورت نگرفت.

این مدافع ملی‌پوش آرژانتینی در ارتباط با این موضوع چنین می‌گوید: "بارسلونا؟ آن‌ها در ژانویه به جذب من علاقه داشتند و مدیران و مسئولان باشگاه‌ها با هم صحبت کردند اما توافقات لازم برای انجام این انتقال حاصل نشد. برای باشگاه پیچیده بود اما فکر می‌کنم اکنون انجام این انتقال در ماه ژوئن یعنی در فرصت پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو شدنی و آسان‌تر باشد."

لازم به ذکر است که مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه اخیر قصد داشت که نیکولاس تاگلیافیکو را به صورت موقت و با قراردادی قرضی به خدمت بگیرد اما مدیریت تیم هلندی به وعده‌هایی که به این بازیکن داده بود عمل نکرد و این مدافع ملی‌پوش آرژانتینی نیز باشگاه شهر آمستردام را عامل اصلی به شکست انجامیدن نتایج مذاکرات معرفی کرد.

مشخص نیست که باشگاه بارسلونای اسپانیا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده همچنان به نیکولاس تاگلیافیکو علاقه داشته باشد یا خیر. بر اساس گزارش‌ها، علاقه کاتالان‌ها بیشتر به سمت گریمالدو و خوزه گایا گرایش پیدا می‌کند.

نیکولاس آلخاندرو تاگلیافیکو علاوه بر بازی در پست دفاع کناری سمت چپ، توانایی بازی به عنوان مدافع میانی را نیز دارد. 

شایان ذکر است که قرارداد این بازیکن ملی‌پوش آلبی سلسته با باشگاه آژاکس آمستردام هلند تا سال ۲۰۲۳ میلادی معتبر خواهد بود.

9404