جایگزین بازیکن کرونایی به اردو کره‌جنوبی اضافه شد

جایگزین بازیکن کرونایی به اردو کره‌جنوبی اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- جایگزین بازیکن کرونایی تیم ملی کره جنوبی به اردوی اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، فدراسیون کره جنوبی تایید کرد که باک سونگ هو به دلیل  بیماری کووید-19 تیم ملی این کشور را نمی تواند در دو بازی پایانی دور انتخابی جام جهانی همراهی کند. به جای او، وون دو جائه تیم باشگاهی اولسان به عنوان بازیکن جایگزین به جمع اردونشینان کره ای ملحق شد.

در اولین روز شروع تمرینات تیم ملی کره جنوبی، از تمامی اعضای تیم تست سریع کرونا گرفته شد. در این میان تنها تست باک سونگ هو مثبت شد. این بازیکن تحت آزمایش PCR هم قرار گرفت که در نهایت با مثبت شدن این تست، مجبور به ترک اردو شد.

خوش شانسی کره ای ها این بود که دو روز قبل از تشکیل اردو باک سونگ هو 90 دقیقه برای تیم باشگاهی اش بازی کرد و روز بعد به تنهایی تمرین ریکاوری خود را انجام داد تا هیچ ارتباطی با دیگر اردونشینان تیم ملی که همان روز تمرین گروه برگزار کردند، نداشته باشد.

نماینده تیم ملی کره در این مورد گفت: از آنجایی که سونگ هو به طور جداگانه تمرین کرده است، به نظر می رسد در این زمان احتمال کمی برای شیوع کرونا در تیم وجود داشته باشد.

در حالی که قرار است امروز همه ملی پوشان کره ای گردهم بیایند، عصر امروز در فاصله 48 روز مانده تا بازی با ایران، یک تست کرونای دیگر از تمامی آنها گرفته خواهد شد. کره جنوبی روز چهارشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول میزبان ایران خواهد بود. این تیم سپس راهی امارات می شود تا آخرین بازی دور انتخابی خود را در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار کند.

۴۱۵۴