صحنه مشکوک به اخراج اوبامیانگ در ال‌کلاسیکو که حتی کارت زرد هم نگرفت (عکس)

صحنه مشکوک به اخراج اوبامیانگ در ال‌کلاسیکو که حتی کارت زرد هم نگرفت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی بارسلونا تکل خشنی روی ساق پای تونی کروس زد، اما داور حتی کارت زرد هم به کاپیتان سابق آرسنال نداد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روز اسفند 1400، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 23:30 از هفته بیست و نهم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. در نیمه اول این بازی اتفاقات بسیار زیادی رقم خورد و در پایان این نیمه، کاتالان‌ها با پیروزی روحیه بخش دو بر صفر به رختکن رفتند. دو گل بارسلونا را اوبامیانگ و رونالد آرائوخو با ضربه سر به ثمر رساندند که هر دو گل نیز روی ارسال‌های دقیق عثمان دمبله به دست آمد. 

تنها دقایقی پیش از گل اوبامیانگ، این ستاره گابنی که روزهای بسیار خوبی را در لالیگا سپری می‌کند، تکل خشنی روی پای تونی کروس رفت، اما داور حتی به او کارت زرد هم نداد و چند دقیقه بعد او توانست اولین گلش را در ال‌کلاسیکوها به ثمر برساند. 

تکل اوبامیانگ روی پای کروس

این هشتمین گل ستاره سابق بروسیا دورتموند در هشتمین بازی برای بارسلونا بود. او در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه، موفق به فسخ قراردادش با آرسنال شد و بدین ترتیب به صورت مجانی به بلوگرانا پیوست و حالا توانسته بسیاری از مشکلات هجومی ژاوی را نیز برطرف کند. 

4416