شهرخودرو یک - نساجی یک| توقف میزبان غیررسمی مقابل میزبان رسمی/ شهر خودرو مساوی کردن را خوب بلد است!

شهرخودرو یک - نساجی یک| توقف میزبان غیررسمی مقابل میزبان رسمی/ شهر خودرو مساوی کردن را خوب بلد است!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم شهرخودرو و نساجی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم شهرخودرو و نساجی از ساعت 15:00 امروز به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

گل‌ نساجی توسط مسعود شجاعی (دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید.

برای شهرخودرو نیز علی طاهران (دقیقه 74) گلزنی کرد.

شهرخودرو در پایان این دیدار 13 امتیازی شد و همچنان در رده شانزدهم جدول قرار دارد و بیش از هر زمان دیگری خطر سقوط را احساس می‌کند.

نساجی نیز با 27 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

جمعه 27 اسفند

هفته بیست و سوم لیگ برتر

شهرخودرو - نساجی ساعت 15

تیم داوری: کمیل غلامی، عسکر محمدی و سید امیر قاسمی

ترکیب شهرخودرو

یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، ابراهیم رضازاده، حسین حیدری، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، محمدرضا رئوفی‌منش، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده، محمدرضا فلاحیان و رحمان جعفری

ترکیب نساجی

حسین خطیر، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، حسن نجفی، ایوب کلانتری، رضا جعفری، متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی و کریم اسلامی

شرح گل

شهرخودرو صفر - نساجی یک (دقیقه 66 - مسعود شجاعی): با خطای حسین حیدری مدافع شهرخودرو به روی صابر حردانی بازیکن تعویضی نساجی در نیمه‌ی دوم، داور مسابقه اعلام پنالتی کرد که مسعود شجاعی به راحتی توانست ضربه‌ی پنالتی به دست آمده را به گل تبدیل کند و نساجی را از حریفش پیش بیندازد.

شهرخودرو یک - نساجی یک (دقیقه 74 - علی طاهران): کار تیمی زیبای بازیکنان شهرخودرو از زمین خودی با ارسال مسعود زائر کاظمینی از سمت راست همراه شد و محمدابراهیم رضازاده توپ را در پشت محوطه‌ی جریمه برای طاهران کاشت که ضربه‌ی دقیق هافبک دفاعی شهرخودرو به گوشه‌ی دروازه نساجی رفت و این‌گونه گل تساوی به سود شهرخودرو رقم خورد.

ویدیو خلاصه بازی شهرخودرو - نساجی را اینجا ببینید

7474