آزادی: پیگیر بازی‌های استقلال هستم؛ گلزنی به تراکتور؟ شادی نمی‌کنم

آزادی: پیگیر بازی‌های استقلال هستم؛ گلزنی به تراکتور؟ شادی نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا آزادی مهاجم جوان آلومینیوم اراک می گوید از بچگی طرفدار هیچ تیمی نبوده و بازیکن حرفه ای ممکن است در هر تیمی بازی کند و این طبیعی است.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی مهاجم آلومینیوم در گفتگو با خبرنگار فوتبالی راجع به آخرین شرایط تیمش عنوان داشت: در کل شرایط روحی و روانی خوبی داریم. جا دارد از آقای رسول خطیبی هم تشکر کنم که زحمات  زیادی برای تیم کشیدند، خودشان تصمیم‌ گرفتند که جدا شوند و ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌ کنیم. آقای سیدمهدی رحمتی هم که به جمع ما اضافه شده اند مربی بادانشی هستند و امیدوارم نتیجه خوبی با ایشان بگیریم.

آزادی که با نظر خطیبی در نیم فصل دوم به جمع اراکی ها اضافه شده در این رابطه گفت: فوتبال چرخش و رفت و آمد دارد. من با نظر حاج رسول به این تیم‌ خوب اراکی آمدم و افتخار می کنم در جمع مردم خوب اراک هستم. این رفت و آمدها هیچ فرقی برای بازیکن ندارد و بازیکن تمام تلاشش را می‌کند که بازی کند و بهترین عملکردش را داشته باشد.

وی در رابطه با سرمربی جدیدشان سیدمهدی رحمتی نیز افزود: این چند روز ایشان با ما هم روحی و روانی و هم‌ تاکتیکی کار کرده اند و امیدوارم بازی این هفته را ببریم و دل مردم اراک را شاد کنیم و خودمان هم کمی‌ به آرامش برسیم و از این شرایط خارج شویم.

مهاجم آذربایجانی آلومینیوم که با تراکتور به فوتبال معرفی شد راجع به بازی این هفته مقابل تیم سابق خود نیز اظهار داشت: تراکتور تیم مادر من است، تیمی که متعلق به سرزمین زبان مادری من می باشد و به جرات می گویم هر چه دارم از تراکتور دارم چرا که از این تیم چهره شدم و به فوتبال معرفی شدم. برایشان همیشه آرزوی موفقیت می کنم ولی ما خودمان به برد این بازی بسیار نیاز داریم و باید ببینیم چه خواهد شد. در کل برای تراکتور آرزوی موفقیت و بازگشت به شرایط خوب را دارم.

آزادی ضمن تکذیب خراب شدن روابطش با تراکتوری‌ها پس از پیوستن به استقلال نیز گفت: نه من هیچ رابطه بدی با تراکتوری ها ندارم؛ از قضا آن ها را بسیار هم دوست دارم چرا که هم زبانان من هستند و از آن جا چهره شدم. فوتبال حرفه ای است و ممکن است شما امروز در یک تیم باشید و فردا در تیمی دیگر. کسی نمی تواند بگوید طرفدار فلان تیمم، من به استقلال هم که پیوستم گفتم طرفدار تیمی نیستم و یک بازیکن حرفه ای می باشم و از بچگی هم طرفدار هیچ تیمی نبودم و ما بازیکنان باید حرفه ای باشیم و البته حرمت ها را هم حفط کنیم. اگر مقابل تراکتور گلزنی کنم، صد در صد خوشحالی نخواهم کرد چرا که هر چه دارم مدیون این تیم هستم. 

مهاجم نیم فصل اول آبی‌ها در پایان در رابطه با دربی تهران نیز گفت: صد در صد بازی های استقلال را دنبال می کنم چرا که ۹ - ۸ ماهی آن جا بودم. استقلال تیم بزرگی است و آرزو می کنم دربی را ببرد تا هم دل ما شاد شود و هم دل هواداران.

1470