دعوت از اینفانتینو و شیخ سلمان برای حضور در بغداد

دعوت از اینفانتینو و شیخ سلمان برای حضور در بغداد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال عراق با ارسال دعوت نامه هایی، از رؤسای فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در بغداد دعوت کرد.

به گزارش فوتبالی، منابع رسانه ای عراق فاش کردند که فدراسیون فوتبال این کشور برای تعدادی از شخصیت های بین المللی و عربی دعوت نامه های رسمی برای حضور در بغداد و تماشای دیدار عراق برابر امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی ارسال کرده است.

این منابع اعلام کردند که اتحادیه فوتبال عراق دعوت نامه ای رسمی برای جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و حمد بن خلیفه آل ثانی رییس فدراسیون فوتبال قطر ارسال کرده است.

همین منابع افزودند شاهزاده علی بن الحسین رئیس فدراسیون غرب آسیا و فدراسیون فوتبال اردن پس از دریافت دعوتنامه رسمی به طرف عراقی از تایید حضور خود خبر داد. این منابع افزودند که دعوتنامه های زیادی برای تعدادی از ستارگان فوتبال عرب و خلیج فارس و همچنین برجسته ترین متخصصان رسانه در جهان عرب ارسال شده است.

فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است تا میزبانی بازی امارات را با موفقیت انجام دهد، زیرا این اولین بازی رسمی در پایتخت بغداد پس از بیش از 20 سال محرومیت از میزبانی است و همچنین راه را برای برپایی بیست و پنجمین جام خلیج فارس که امسال در بصره برگزار می شود، هموار می کند.

یک هیئت اداری به نمایندگی از تیم ملی امارات به منظور تکمیل رزرو هتل و تماشای ورزشگاه بین المللی المدینه محل برگزاری مسابقه نیز به بغداد آمدند.  هیئت اماراتی در پایان این دیدار ضمن ابراز خرسندی فراوان از استقبال و پذیرایی گرم عراقی ها قدردانی کرد.

7474