رحمان رضایی: انگیزه پرسپولیس برای بردن از استقلال بیشتر است/ برنده دربی قهرمان می شود

رحمان رضایی: انگیزه پرسپولیس برای بردن از استقلال بیشتر است/ برنده دربی قهرمان می شود

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال گفت: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای این دربی انگیزه های زیادی دارند اما قطعا انگیزه‌های سرخ پوشان به مراتب بیشتر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رحمان رضایی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه اظهار داشت: شاید این دربی را به دلیل نزدیکی به انتهای جدول و در کورس بودن این دو تیم بتوان یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ دانست. شرایط جدول به نوعی است که مساوی هم به سود استقلال است اما فقط پیروزی به درد پرسپولیس می‌خورد و برای همین انگیزه‌های سرخ پوشان به مراتب بیشتر است.

کارشناس فوتبال بیان داشت: هر دو تیم در شرایط خوبی هستند و اگر احتیاط را کنار بگذارند می‌توان شاهد یک دربی بسیار زیبا و با کیفیت بود. متاسفانه هر زمان که مربیان دو تیم برای نباختن به میدان بیایند و احتیاط را چاشنی کار کنند کیفیت این بازی‌ها پایین می‌آید و من امیدوارم این بازی از جمله بازی‌های با کیفیت باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شاگردان گل محمدی شرایط خوبی دارند و پیروزی در آخرین دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان این تیم را به لحاظ روحی آماده این بازی کرده است. در این تیم نقاط قوت زیادی وجود دارد که از جمله بهترین این نقاط قوت این تیم در خط میانی است؛ جایی که بازیکنانی مثل مهدی ترابی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا حضور دارند. خط میانی پرسپولیس با این نفرات می‌تواند جنگ میانه میدان را از هافبک‌های استقلال ببرد و برتری‌اش را در این بازی به حریف دیکته کند.

مدافع پیشین تیم ملی و پرسپولیس در خصوص ساختار دفاعی استقلال و سخت گل خوردن این تیم گفت: طبیعی است تیمی که در ۲۲ بازی فقط ۷ گل خورده یعنی دارای ساختار دفاعی بسیار خوبی است. اما این ساختار دفاعی خیلی خوب غیر قابل تسخیر نیست و به نظر من سرخ پوشان قادر به تسلیم کردن این خط دفاعی هستند.

رضایی در خصوص تاثیر نتیجه این بازی در سرنوشت دو تیم و قهرمانی احتمالی آنها گفت: نمی‌شود گفت حتماً برنده این بازی قهرمان لیگ می‌شود. اما شانس تیم پیروز برای قهرمانی بیشتر می‌شود و این را نمی‌شود کتمان کرد.

وی افزود: با اینکه استقلال ۶ امتیاز از پرسپولیس پیش است، اما در صورتی که پرسپولیس برنده این بازی شود می‌تواند امتیازات باقی مانده را هم جبران کرده و شانس قهرمانی‌اش در این فصل را افزایش دهد.

7474