رحمان رضایی: پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می شود/ موفقیت های تیم برانکو اتفاقی نیست

رحمان رضایی: پرسپولیس در جام حذفی هم قهرمان می شود/ موفقیت های تیم برانکو اتفاقی نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی شرایط سرخ ها را در آستانه فینال جام حذفی موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت: پرسپولیس با استحقاق کامل موفق شد به فینال برسد.

به گزاش فوتبالی، رحمان رضایی  در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس  به فوتبالی گفت: تیم برانکو به خود باوری و اعتماد به نفس بالایی رسیده که باعث شده در این فصل با وجود برخی مسائل و مشکلات در نتیجه گیری موفق عمل کند. به اعتقاد من نتایج خوب این تیم و موفقیت هایی که در این فصل به دست آورده اتفاقی نیست. 

این مدافع باتجربه سابق تیم ملی شرایط همه بازیکنان این تیم را مثبت ارزیابی کرد و  افزود: پرسپولیس امسال بسیار کم نوسان بود و همین مساله به این تیم کمک کرد تا بتواند هم  برای سومین فصل متوالی قهرمانی در لیگ را جشن بگیرد و هم به فینال جام حذفی برسد. موضوعی که نمی تواند برای هر تیم اتفاق بیفتد.

این مدافع سابق سرخ ها در مورد حضور پرسپولیس در فینال تصریح کرد: پرسپولیس در دیداری سنگین و پر حاشیه موفق شد سپاهان را در خانه اش شکست داده و با کنار زدن یک تیم قدرتمند و مدعی به فینال برسد.

وی ادامه داد: بازی فینال پرسپولیس هم بازی سنگینی را در برابر تیمی مثل داماش دارد. تیمی که با وجود این که در دسته دوم است ولی به حال توانسته تا فینال رقبایش را شکست دهد و نمی تواند تیم دست و پا بسته ای باشد اما من شخصا به نتیجه این دیدار خوشبین هستم و معتقدم پرسپولیس می تواند در فینال پیروز شده و قهرمانی دیگری را در این فصل کسب کند.

7655