بهانه جالب توجه گواردیولا برای توقف بدموقع سیتیزن‌ها

بهانه جالب توجه گواردیولا برای توقف بدموقع سیتیزن‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از چمن ورزشگاه سلهرست پارک انتقاد و اذعان کرد که آن‌ها نمی‌توانستند در این استادیوم به خوبی دستورات تاکتیکی را پیاده کنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های کریستال پالاس و منچسترسیتی در سلهرست پارک مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این تساوی، حالا لیورپول شانس این را دارد که با پیروزی مقابل آرسنال در روز چهارشنبه، اختلافش را با صدرجدول به یک امتیاز کاهش دهد تا بار دیگر شاهد رقابت جذابی در لیگ برتر انگلیس باشیم. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا سرمربی سابق تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و باید در این بازی‌ها به پیروزی برسیم. اصلا از تیمی که به زمین فرستادم ناراضی نیستم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند. بله ترجیح می‌دادیم برنده شویم، اما بازی هم بسیار خوب بود. برای پیروزی به میدان آمدیم و موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به پالاس طرح کردیم، اما چمن استادیوم واقعا مشکل دارد و نتوانستیم راهی برای فائق آمدن بر آن پیدا کنیم. چمن وضعیت خیلی فوق العاده نبود. شانس در فوتبال وجود ندارد. ما باید گل می‌زدیم."

4416