سهیل مهدی: دربی تا این لحظه با تماشاگر است

سهیل مهدی: دربی تا این لحظه با تماشاگر است

پایگاه خبری فوتبالی - رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ می‌گوید که بازی شهرآورد با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از برنامه فوتبال برتر، در فاصله کمتر از ۷۲ ساعت تا شهرآورد پایتخت همچنان مسئولان از حضور تماشاگران در ورزشگاه برای تماشای این بازی صحبت می‌کنند و حالا سهیل مهدی با اطمینان بیشتری در این خصوص اظهار نظر کرده است: حضور تماشاگران در استادیوم تا این لحظه قطعیت خودش را دارد؛ تعداد زیر سقف ۳۰ درصد که دو تا ۱۰ هزار نفر است، تصویب شده است. تمام تلاش بر این است که حضور داشته باشند. به نظر برای حضور تماشاگران مشکلی نداریم و انشاالله از فردا بعد از ظهر سایت فروش بلیت باز خواهد شد. در حال حاضر فقط نگران ساعت بازی هستیم.

او درباره نواقص این سامانه اظهار داشت: سامانه بلیت فروشی، همان سامانه ای است که هواداران مدتهاست از آن بلیت می‌خرند و همان پیمانکار قبلی کار می‌کند. در آخرین بازبینی و اصلاحاتی که در بازی ایران و عراق داشتند خوشبختانه خیلی از مسائل حل شد.

وی افزود: مقداری از باگ سامانه به فرهنگ استفاده برمی‌گردد که کشف حقیقت شد و متوجه شدیم بعضا دوستان بلیت ندارند یا بلیت هایی وجود دارد که چند بار دست به دست شده و قاعدتا سامانه اجازه نمی‌دهد فرد وارد شود و به همین دلیل ازدحام ایجاد می‌شد. خوشبختانه با ایستگاه های کنترل بلیتی که قرار شده از دم در تا گیت ها بگذارند، مرحله به مرحله بلیت ها چک می‌شود تا فقط افراد واجد شرایط به گیت برسند.

1470