آمادگی مرد هلندی نیمکت آژاکس جهت همکاری با رانگنیک در اولدترافورد

آمادگی مرد هلندی نیمکت آژاکس جهت همکاری با رانگنیک در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی و انگلیسی، از آمستردام و منچستر خبر می‌رسد که مرد هلندی به عنوان نفر نخست نیمکت رهبری آژاکسی‌ها به منظور همکاری با رالف رانگنیک روی نیمکت هدایت شیاطین سرخ شهر منچستر اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه میرور اسپورت چاپ کشور انگلستان، اریک تن هاگ، سرمربی کنونی و موفق باشگاه آژاکس آمستردام هلند آماده است تا به پیشنهاد مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان پاسخ مثبت بدهد و با رالف رانگنیک برای احیای شیاطین سرخ شهر منچستر همکاری داشته باشد.

اریک تن هاگ از سیاست باشگاه آژاکس آمستردام هلند مبنی بر فروش استعدادهای برتر با قیمت مناسب که این مربی را مجبور به بازسازی چندباره تیمش می‌کند، آزرده و خسته شده است. از منچستر نیز خبر می‌رسد که اریک تن هاگ از حمایت قوی و مستحکمی در داخل اولدترافورد برخوردار است و برخی‌ها فکر می‌کنند که این مربی می‌تواند مرد مناسبی برای احیای تیم سرخ‌پوش شهر منچستر باشد. رالف رانگنیک نیز از جمله تحسین کنندگان مرد هلندی به حساب می‌آید.

مدیران و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد انگلستان همچنین موقعیت توماس توخل آلمانی در باشگاه بحران زده چلسی را زیر نظر دارند؛ اما تاکنون در برابر وسوسه برقراری تماس با مرد آلمانی روی نیمکت آبی‌های لندن، مقاومت کرده‌اند.

9404