حاجی‌پور: پرسپولیس از این دربی ترس دارد/ استقلال فقط به دنبال قهرمانی است

حاجی‌پور: پرسپولیس از این دربی ترس دارد/ استقلال فقط به دنبال قهرمانی است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به در پیش بودن دربی گفت: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد و شخصیت قهرمانی در این تیم کاملا شکل گرفته است. حالا آنها به هیچ چیز جز قهرمانی فکر نمی‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، لیگ برتر هم به روزهای حساس خود نزدیک می‌شود و یکی از حساس‌ترین رویدادهای ورزش ایران که تقابل بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد هم در یکی از آخرین روزهای سال رقم می‌خورد. سرخابی‌ها در حالی در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم می‌روند که رده‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و چه بسا این بازی در سرنوشت قهرمان لیگ برتر هم تاثیر گذار باشد.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط جدول به گونه‌ای است که بسیار بعید است تیمی به جز استقلال و پرسپولیس قهرمان این فصل شود و برای همین این بازی اهمیت فوق العاده ای دارد. در صورت پیروزی استقلال شاید بتوان گفت سرنوشت لیگ همین جا مشخص و قهرمانی استقلال بسیار محتمل می‌شود. اما پیروزی پرسپولیس می‌تواند تنور رقابت را تا پایان فصل داغ‌تر کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در بهترین فرم خود قرار دارد و این تیم کاملاً شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. همین موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آبی پوشان و ترس سرخ پوشان از این دربی شده است. بدیهی است که شاگردان مجیدی با استرس کمتری وارد این بازی شوند و این می‌تواند کارایی آنها را بیش از پیش کند. اتفاقی که برعکس آن در اردوی پرسپولیس رخ می‌دهد.

وی افزود: نتایج خوب استقلال و عملکرد بازیکنان خارجی این تیم از یک سو باعث رضایت خاطر هواداران این تیم شده و از سوی دیگر باعث ایجاد فشار از سوی هواداران رقیب بر کادر فنی و مدیریت این تیم شده است و همه این عوامل می‌تواند در شکل‌گیری نتیجه دربی اثرگذار باشد.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید کرد: مجیدی ابزار پیروزی در این بازی را در اختیار دارد و باید از این ابزار به موقع و به بهترین شکل استفاده نماید و اطمینان داشته باشد که در پایان هم دست پر از میدان خارج می‌شود.

کارشناس فوتبال در خصوص حضور رافائل سیلوا و اضافه شدن او به خط دفاعی آبی پوشان گفت: چقدر به موقع این اتفاق افتاد و چه خوب بازیکنی به تیم اضافه شد. سیلوا در همان بازی اول نشان داد بهترین خرید برای خط دفاعی بود و حالا دغدغه‌های مجیدی هم برای پر کردن خلا مدافعانی که دیگر نیستند بر طرف شده است.

حاجی پور تصریح کرد: استقلالی‌ها باید تمام انرژی شان را برای موفقیت در این بازی بگذارند چون چه بخواهیم چه نخواهیم این مهم‌ترین بازی فصل است و قطعاً در سرنوشت نهایی لیگ هم بسیار اثرگذار می‌باشد.

7474