معرفی سه گزینه نقل و انتقالاتی بایرن‌مونیخ از تیم آژاکس

معرفی سه گزینه نقل و انتقالاتی بایرن‌مونیخ از تیم آژاکس

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باواریایی‌ها سه بازیکن تیم فوتبال آژاکس آمستردام هلند را به عنوان گزینه‌های نقل و انتقالاتی تیم خود تحت نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، آژاکس آمستردام فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و از همین رو، بخش زیادی از بازیکنان این تیم مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته‌اند و در همین راستا نیز گزارشاتی مبنی بر علاقه باواریایی‌ها به سه ستاره این تیم هلندی منتشر شده است. در این مطلب، به معرفی و بررسی این سه بازیکن تیم آژاکس هلند که مد نظر مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرار گرفته‌اند، می‌پردازیم.

رایان گراونبرخ:

به نظر می‌رسد که علاقه بایرن مونیخ به گراونبرخ، به موضوعی مشخص تبدیل شده است. حتی صحبت از ارائه پیشنهاد به این هافبک آژاکس می‌شود. علاوه بر این، به گفته فابریتزیو رومانو، کارشناس امور نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اولیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ به تازگی با مینو رایولا، مشاور گراونبرخ ملاقات کرده است.

طبق گزارش‌ها، گراونبرخ به خوبی می‌تواند بازی در مونیخ را تصور کند و اعلام کرده که آماده رفتن به خارج از کشور است. قرارداد او در سال 2023 میلادی به پایان می‌رسد و این بازیکن نوزده ساله نمی‌خواهد که آژاکس را به صورت رایگان ترک کند. به گزارش دیلی تلگراف، آژاکس خواهان انتقال بیست و پنج تا سی میلیون یورویی است و به گفته tz، این مبلغ هنوز برای سران بایرن مونیخ بسیار زیاد است.

نصیر مزراوی:

نشریه بیلد مدعی است که دیدار کان و رایولا، مزراوی را نیز در بر داشته است. این مدافع راست تهاجمی در پایان رقابت‌های فصل جاری به صورت رایگان در دسترس است و به همین دلیل، گزینه جذابی به نظر می‌رسد. رقیب اصلی مونیخ، بروسیا دورتموند است که هفته‌هاست برای جذب مزراوی تلاش می‌کند. آث میلان نیز مایل است این بازیکن بیست و چهار ساله مراکشی را به خدمت بگیرد. علاوه بر این و طبق آخرین گزارش‌ها، رایولا انتقال مزراوی به بارسلونا را نیز در نظر دارد.

آنتونی:

نشریه بیلد دوباره شایعه قدیمی درباره آنتونی را منتشر کرده است. در پایان سال گذشته، از این برزیلی به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ برای جایگزینی کینگزلی کومان نام برده شد. هم اکنون نیز از این بازیکن برزیلی به عنوان جایگزینی برای سرژ گنبری نام برده شده است؛ گنبری که گفته می‌شود مذاکرات برای تمدید قرارداد او با باواریایی‌ها هنوز به نتیجه نرسیده است.

آنتونی یک وینگر چابک، تماشایی و حیله‌گر است که چندین بار کلاس بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده است (با ثبت دو گل و چهار پاس گل)؛ اما این بازیکن چپ پا تا سال 2025 میلادی با باشگاه آژاکس هلند قرارداد دارد و به احتمال زیاد، گران‌ترین گزینه در میان بین سه بازیکن یاد شده است.

به گفته sport1، بنا به صحبت مشاور آنتونی، بایرن مونیخ هنوز تماسی با این بازیکن نداشته است و می‌گوید: "ما چیزی در مورد این موضوع نمی‌دانیم. هیچ کس از بایرن مونیخ برای صحبت در مورد آنتونی با من یا با شرکای من تماسی نداشته است."

9404