لاپورتا به رئال مادرید خیانت می‌کند و با لالیگا قرارداد می‌بندد

لاپورتا به رئال مادرید خیانت می‌کند و با لالیگا قرارداد می‌بندد

پایگاه خبری فوتبالی -بارسلونا در حال نهایی کردن آخرین جزئیات قرارداد سی وی سی است با این قرارداد می توانند با فروش ده درصد از حق پخش و تبلیغات خود در پنجاه سال آینده، مبلغ 300 میلیون یورو درآمدزایی کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در نظر دارد که با دریافت این مبلغ به سراغ خرید ارلینگ هالند برود و ستاره نروژی را به عنوان کهکشانی آینده خود به خدمت بگیرد. بارسلونا با ملحق شدن به قرارداد سی وی سی می تواند سقف دستمزدش را 70 میلیون یورو افزایش بدهد و خریدهای جدیدی داشته باشد. بارسا البته به لالیگا اعلام کرده است که با وجود ملحق شدن به قرارداد سی وی سی همچنان پروژه سوپرلیگ را پیش خواهد برد و این دو پروژه با هم در تعارض نخواهند بود.

ملحق شدن بارسلونا به قرارداد سی وی سی به این معنی است که اتحاد ماه های اخیر آنها با رئال مادرید به هم خواهد خورد. در حقیقت رئال مادرید، بارسلونا و بیلبائو سه باشگاهی بودند که در این قرارداد با لالیگا مخالفت کردند و حتی از خاویر تباس رئیس لالیگا شکایت کردند اما حالا به نظر می رسد که لاپورتا تصمیم گرفته که به فلورنتینو پرز در این زمینه خیانت کند و بدین ترتیب رابطه دو باشگاه که در ماه های اخیر بسیار حسنه شده بود، ممکن است که دچار اختلافات شدیدی شود.

4125