آیا آنسو فاتی به بازی ال‌کلاسیکوی اواخر اسفندماه می‌رسد؟

آیا آنسو فاتی به بازی ال‌کلاسیکوی اواخر اسفندماه می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌هایی از طرف بعضی از رسانه‌ها در هفته‌های گذشته مبنی بر رسیدن ستاره جوان و گلزن بلوگرانا به مسابقه ال‌کلاسیکویی که قرار است در تاریخ بیست و نهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود، منتشر شد اما حالا و بر اساس گزارشات جدید منتشره، به نظر می‌رسد که بازگشت این مهاجم ملی‌پوش و گلزن اسپانیایی کاتالان‌ها از بند مصدومیت به میادین مسابقات به تعویق افتاده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ال پایس، آنسو فاتی، مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا که در شهر مادرید به عنوان پایتخت کشور اسپانیا در حال دوا و درمان آسیب‌دیدگی خود می‌باشد، احتمالاً در اواسط ماه آوریل میلادی که مصادف با اواخر فروردین ماه هجری شمسی است، به میادین مسابقات و رقابت‌ها همراه با تیمش باز خواهد گشت.

آنسو فاتی، جوان اول تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا این روزها با خواکین خوان (کسی که پیش‌تر نیز وظایف مربوط به امور درمانی آسیب‌دیدگی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید و ملی‌پوش گلزن کنونی منچستر یونایتد انگلستان را بر عهده داشته است) به منظور بهبودی و درمان مصدومیت خود کار می‌کند. ستاره با استعداد و ملی‌پوش جوان کاتالان‌ها مرتباً تمرینات مربوط به فیزیوتراپی را با انجام حرکات ورزشی ژیمناستیک و همچنین دوچرخه سواری انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است که آنسو فاتی طی رقابت‌های فصل جاری در تعداد 10 مسابقه در تمامی رقابت‌ها با پیراهن آبی و اناری رنگ بارسلونا برای این تیم کاتالانی به مصاف رقبا رفته است که در جریان این چهارصد و پنجاه و پنج دقیقه‌ای که در مسابقات این فصل برای بارسلونا بازی کرده است، موفق شده که پنج گل به ثمر برساند و همچنین توانسته که یک پاس گل نیز برای هم تیمی های خود در این تیم کاتالانی ارسال نماید.

9404